مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

گام های ناموفق در نوشتن وبلاگ که باید بدانیم

او‌لین شکست در تایپ کردن بلاگ : عدم کامل ابزار تولید محتوا شدن ارزیابی لغت ها کلیدی 
کسانیکه محاسبه عبارات کلیدی را کامل شدن نمی‌کنند،  زمان را از دست می دهند. دست کم محاسبه عبارات کلیدی برای تدبیر از ترافیک ماهانه و سکو بندی عده ای که می‌توانند نتیجه ها خوب داشته باشند، ضروری میباشد.

ما این حقیقت را در سال قبلی هنگام سئو محتوای مو جود خیر برای یک، بلکه برای چهار مشتری خویش در سال 2017 و 2018 آموختیم. دو نفر از آن مشتریان دارنده محتوای استثنایی بودند، ولی پستها با در لحاظ تصاحب کردن عبارات کلیدی، باصرفه نشده بودند.

جايگاه بندی یکی مشتریان برای تعدادی وب لاگ از عبارات کلیدی غرض، که ما هر وب لاگ را برای آنان seo کرده بودیم، از شیت 4 به شیت 1 رسید.

جز در مواقعی که محتوای وب لاگ شما تماما با ناکامی مواجه میگردد، چک برخی از لغت ها کلیدی را، کامل شدن نمائید، حتی در حالتی که ناچیز باشد.

قسمت دیگری از استراتژی تجاری ما استعمال از نویسندگان کارشناس و با عشق در مشتریان ورتیکال ما میباشد. ما متکی به گروهی از فریلنسرها هستیم که هرکدام از آن‌ها با مشتری ورتیکال ما منطبق دارااست چون آنان : 

• بازار یابی عمودی (ورتیکال) را فهم و شعور میکنند

• طبیعتا از اکثری از کلمه ها کلیدی با وسعت بالا و تبدیل مرتبط با آن صنعت، استعمال میکنند.

• با توان و کارآیی بیشتری می نویسند.

بعضی از نویسندگان ما حتی نمیدانند بهینه سازی به چه معناست، ولی ما عبارات کلیدی مطلوب و کلمه ها کلیدی دارای ارتباط، همپا با بقیه دستورالعملهای بهینه سازی برای تایپ کردن هر محتوا را، در مشت آن‌ها قرار می ‌دهم، که کلیه اینها تفاوت ساخت میکند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 11:46 ] [ حامد ]

[ ]

آیا میزان کلمات کلیدی مهم‌ترین فاکتور به شمار نمی‌آید؟

در دسته‌های بازاریابی بسیار رایج میباشد ابزار تولید محتوا که تمرکزشان را بر روی تعداد بالای کلمه ها کلیدی که با کسب و کارشان دارای ارتباط میباشد، بگذارند. البته این عمل، مدام هم شغل صحت وجود ندارد.

کلمه ها کلیدی غرض تجاری ارزشمند یا این که نادر بها؟
چطور بها لغت ها کلیدی غرض را گزینش می کنید و چه چیزی آن ها را در خور مقصود قرار دادن می‌سازد؟ تمامی لغات کلیدی قیمت غرض‌گیری و خرج کردن پول تبلیغاتی ندارند.
پس چطور میگردد در بین مقصود تجاری گران بها و معدود بها تمایز قائل شد؟ شما بایستی مسیر مشتری ایده‌آلتان را در لحاظ بگیرید:

آنها چه نقاط ضعفی(pain point) دارا‌هستند؟
دنبال چه رویه حلی میگردند؟
از چه کلماتی به کار گیری می‌نمایند؟
هر موقع که دریابید مشتری‌هایتان چطور راه‌حل شمارا پیدا می‌نمایند، می توانید لغت ها کلیدی مقصود خریدار را با استراتژی‌های بازاریابی و فروشتان یکی از فرمائید. برای شعور تفاوت در میان مقصود تجاری پر ارزش و نادر بها، بیایید نگاهی به گونه های گوناگون جستارهای کاوش داشته باشیم.

توصیه میکنیم نوشته ی علمی غرض عبارات کلیدی(keyword intent) چه گونه نرخ تبدیلتان را ارتقا می دهد؟
را مطالعه نمائید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ دوشنبه 23 اسفند 1400 ] 10:01 ] [ حامد ]

[ ]

URL های ساده اطلاعات محتوا را منتقل می کنند

ساخت و ساز مجموعه بندی های توصیفی و فولدر هایی ابزار تولید محتوا با اسم مطلوب برای اوراق، خیر فقط سبب ساز آراسته خیس شدن سایت گردیده بلکه منجر میشود url های زیباتر و از صمیم قلب تری برای محتوا های سایت ساخت و ساز خواهد شد. ممکن میباشد یوزرها با مشاهده url های کد گردیده و بسیار تبارک مبتلا وحشت شوند.



url هایی مانند تصویر بالا میتوانند سبب ساز سردرگمی یوزرها شوند.



برخی یوزرها ممکن میباشد به ورقه ای از تارنما شما با به کارگیری از URL پیوند بدهند. در صورتی‌که URL شما مشمول لغات دارای ربط باشد، این دستور سبب می گردد یوزرها داده ها بیشتری در رابطه آن ورقه کسب نمایند.

URL ها در نتیجه ها کاوش اکران داده میشوند
در آخر به خیال و خاطر داشته باشید، URL به یک مدرک معمولاٌ در نتیجه ها کاوش گوگل در زیر تیتر نشان داده میشود. 
گوگل در crawl کردن هر نوع url با هر نوع ساختاری بسیار عالی شغل می نماید البته بی آلایش کردن url ها قادر است بسیار موثر و تاثیر گزار باشد.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ يکشنبه 22 اسفند 1400 ] 10:55 ] [ حامد ]

[ ]

آنچه که ما در این مقاله به شما خواهیم آموخت، عبارت است از؟

• روش ایجاد کرد بک لینک و پیوند های PBN به ابزار تولید محتوا طرز درست:ما قدم به قدم به شما علامت خوا هیم اعطا کرد که به چه شکل بک پیوند


 را در مقاله‌ها PBN خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید. ما در‌این نوشته‌ی‌علمی به شما دقیقا فرآیند ایجاد کرد بک پیوند های PBN را خوا هیم یادگرفت.

• لیست آخرین نکته های اساسی در ایجاد کرد پیوند PBN:راجع‌به تشکیل داد بک لینک و پیوند های PBN بایستی این مورد ها را مانند قانون ها و شیوه نامه های الزامی ایفا دهید.


• روش تشکیل داد پیوند های PBN: یادگرفتن قدم به قدم


نخستین از تمامی، پیش از اینکه به سراغ مقوله بک پیوند های PBN برویم، می‌خواهیم بعضا مفاد مرتبط با محتوای PBN را برای شما آشکار کنیم، چون در کمال تعجب بخش اعظمی از عموم هنوز از این موردها بی استحضار می‌باشند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 21 اسفند 1400 ] 10:28 ] [ حامد ]

[ ]

انتخاب تصاویر جالب برای محتوا بر چه اساسی انجام می شود؟

پیش از استارت به گزینش تصاویر دیدنی برای ابزار تولید محتوا محتوا، اساسی میباشد بدانید که بخشهای متعدد محتوای شما به یک‌سری تصویر نیاز دارااست. هیچ شماره جادویی رقم خورده ای نیست که بتواند به حساب آوردن شمارا از بالاترین نقطه شروع نماید. اینطور وجود ندارد که با افزودن 15 تصویر به مکان 11 ، یک تفاوت در محتوای شما تولید خواهد شد. در واقعیت، اضافه کردن تصاویر زیاد برای پیش بردن یک بعدی مقصود پروژه، ممکن میباشد سود معکوس دهد. تعداد تصاویر به مورد ها ذیل بستگی داراست :


نوع محتوایی که می نویسید.

مخاطبان شما.

مورد محتوا.

چنانچه در درحال حاضر تایپ کردن محتوا برای یک کاربر تازه کار میباشید؟ احتمالا شما برای توضیح فرایند و علامت دادن شیوه فعالیت، به تصاویر بیشتری نیاز داشته باشید.


البته در شرایطی‌که در حالا تایپ کردن محتوا برای یک کاربر سطح بالا می باشید؟ شما هنوز هم میتوانید ابزارها را به اکران بگذارید، البته نیازی به گذاشتن عکسهای مرحله به مرحله، در هر مرحله وجود ندارد. بکارگیری تصاویر زیاد در محتوا، برای فردی که در یک مورد خاص، حرفی برای اعلام کردن داراست، میتواند خسته کننده باشد. بالاتر از مورد پیشرفت، وظایف اساسی که کاربر شما دارااست، میتواند بر تعداد تصاویر در محتوا تأثیرگذار باشد. در صورتی در اکنون تایپ کردن طومار به مدیران ارشد می‌باشید، گذاشتن یک ابزار قدم به قدم در محتوا برای ادراک خوب قضیه، سنجیده به حیث نمی‌رسد. چرا؟ چون مدیران ارشد در طی روز به تدریج از ابزارهای بازاریابی به کار گیری می نمایند. آن‌ها این وظیفه را به فرد دیگری محول می نمایند. استعمال از تصاویر در محتوا غامض خیس از آن چیزی میباشد که به لحاظ می‌رسد. پیش از استارت به اضافه کردن تصاویر به پست بعدی خویش، نخست مخاطبان متبوع خویش را با جزئیات بی نقص بسنجید تا به فهم صحت از انتظارات، چیزهایی که آن‌ها می‌خواهند و آنچه می تواند به صورت بدون واسطه در معاش آنان به صورت کارآمد ایفا گردد، دست یابید.


فعلا، بیایید تعدادی طرز مطمئن برای تعیین تصاویر دیدنی برای پست بعدی شما داشته باشیم.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ چهارشنبه 18 اسفند 1400 ] 10:34 ] [ حامد ]

[ ]

انتخاب تصاویر جالب برای محتوا بر چه اساسی انجام می شود؟

پیش از آغاز به گزینش تصاویر دیدنی ابزار تولید محتوا برای محتوا، اصلی میباشد بدانید که بخشهای متعدد محتوای شما به یک‌سری تصویر نیاز دارااست. هیچ شماره جادویی رقم خورده ای نیست که بتواند به حساب آوردن شمارا از بالاترین نقطه شروع نماید. اینطور وجود ندارد که با افزودن 15 تصویر به مکان 11 ، یک تفاوت در محتوای شما ساخت‌و‌ساز خواهد شد. در واقعیت، اضافه کردن تصاویر زیاد برای پیش بردن یک بعدی غرض پروژه، ممکن میباشد سود معکوس دهد. تعداد تصاویر به مفاد پایین بستگی داراست :

نوع محتوایی که می نویسید.
مخاطبان شما.
مسئله محتوا.
در‌صورتی‌که در حالا تایپ کردن محتوا برای یک کاربر تازه کار می باشید؟ احتمالا شما برای توضیح فرایند و آرم دادن روش عمل، به تصاویر بیشتری نیاز داشته باشید.

البته در‌حالتی که در درحال حاضر تایپ کردن محتوا برای یک استفاده کننده سطح بالا می‌باشید؟ شما هنوز هم میتوانید ابزارها را به اکران بگذارید، ولی نیازی به گذاشتن عکسهای مرحله به مرحله، در هر مرحله وجود ندارد. بکارگیری تصاویر زیاد در محتوا، برای فردی که در یک مسئله خاص، حرفی برای بیان کردن داراست، می‌تواند خسته کننده باشد. بالاتر از قضیه پیشرفت، وظایف مهم که کاربر شما دارااست، می‌تواند بر تعداد تصاویر در محتوا تأثیرگذار باشد. درصورتی که در اکنون تایپ کردن طومار به مدیران ارشد می باشید، گذاشتن یک ابزار قدم به قدم در محتوا برای فهم و شعور عالی زمینه، سنجیده به لحاظ نمی‌رسد. چرا؟ چون مدیران ارشد در زمان روز کم کم از ابزارهای بازاریابی به کارگیری می نمایند. آن ها این وظیفه را به فرد دیگری محول می نمایند. به کارگیری از تصاویر در محتوا بغرنج خیس از آن چیزی میباشد که به لحاظ میرسد. پیش از آغاز به اضافه کردن تصاویر به پست بعدی خویش، نخست مخاطبان متبوع خویش را با جزئیات بی نقص بسنجید تا به فهم صحت از انتظارات، چیزهایی که آنان می‌خواهند و آنچه قادر است به صورت بی واسطه در معاش آن‌ها به صورت کارآمد جاری ساختن خواهد شد، دست یابید.

اینک، بیایید یکسری طریق مطمئن برای گزینش تصاویر جالب برای پست بعدی شما داشته باشیم.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ سه شنبه 17 اسفند 1400 ] 11:16 ] [ حامد ]

[ ]

به شایسته ترین نحوه seo که صرفا با ابزار تولید محتوا اجرای ظریف فرمان های موتور های کاوش گر به وقوع می پیوندد، بهینه سازی کلاه سپید گفته میشود. در حالتی‌که یک بهینه سازی عمل بخواهد وبسایت را با استعمال از طریق های seo کلاه سپید به سکو برتر گوگل برساند امری وقتگیر میباشد. خیر این واقعه اینست که در سود این شغل ترافیک بالایی قسمت وب سایت شود. در واقع تارنما هایی از طریق های تقلبی یا این که به عبارت دیگر بهینه سازی کلاه سیاه به کار گیری می نمایند، ممکن میباشد در یک فرصت کوتاه به مقام نیکی دست یابند البته این سود ی سریع، قدمت بسیار کوتاهی دارااست!

اعتنا فرمایید که در بهینه سازی کلاه سپید همه تکنیک های seo در شایسته ترین شکل ممکن بایستی پیاده سازی خواهد شد. محتوای اختصاصی بفرد، بک لینک و پیوند کیفیت عالی، تیتر دیدنی و کلیه فاکتور های دیگر هر یک از اهمیت خاص خویش برخوردار می‌باشند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ دوشنبه 16 اسفند 1400 ] 11:21 ] [ حامد ]

[ ]

عبارت کلیدی اصلی چیست؟

عبارت کلیدی اساسی عبارتی میباشد که شما ابزار تولید محتوا می‌خواهید پست یا این که محتوای شما حول آن سکو بندی خواهد شد. مثلا، شما میخواهید در امر چگونگی طریق تهیه و تنظیم خمیر مایه یک محتوا نگارش نمائید. برای یافتن عبارت کلیدی با صرفه، بایستی یه خرده تحقیق فرمائید و کشف نمائید که اشخاص بیشتر در ادامه چه چیزی می‌باشند. این عمل شانس شمارا برای یافتن عبارت کلیدی باصرفه ارتقاء میدهد. شما در غایت میتوانید عبارتی زیرا "شیوه تنظیم خمیر مایه" را عبارت کلیدی مهم خویش قرار دهید. به این ترتیب زمانی اشخاص به‌دنبال دستور کار های مرتبط با روش تنظیم آن میگردند، ممکن میباشد پست شمارا در نتیجه ها جستجوی گوگل پیدا نمایند. ولی این دستور بستگی به ترازو رقابت دارااست.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ يکشنبه 15 اسفند 1400 ] 11:05 ] [ حامد ]

[ ]

تعیین سطح سئو

در مراحل کاری ما قدم اولیه فهم ارتباط در ابزار تولید محتوا میان پیمانکار و کارفرمای یک پروژه میباشد. در اکثری از پروژه‌ها فرد متقاضیتولید محتوا


و seo تنهاً یک پیمانکار میباشد و خویش وی در قبال یک کارفرمای دیگر مسئول میباشد. در حالتی‌که خویش مشتری، کارفرمای بدون واسطه پروژه باشد، این قدم چندان اصلی نبوده و اثر چشمگیری ندارد چون به صورت بی واسطه متوجه نیازها و نکات اثربخش در منظر وی خواهید شد.

البته در غیر این شکل این قدم برای دستیابی به محاسبه روشنی از سطح نیازهای کارفرمای اساسی الزامی میباشد. شما چه ارتباط زمان بر داشته باشید چه نداشته باشید، یک مشتری ساخت و ساز محتوا و seo قسمت مهمی از دیدگاه و رویت کرد خویش نسبت به شما‌را از همیاری در یک سری ماه ابتدایی بدست میاورد. در عین اکنون که رابطه برقرار کردن در اولِ همیاری فعالیت به مراتب مشقت بار‌تری میباشد، این عصر اهمیت بالایی در جلب لحاظ مخاطب داراست.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ شنبه 14 اسفند 1400 ] 13:59 ] [ حامد ]

[ ]

چرا باید در حفظ آدرس سایت خود کوشا باشید؟

عارضه ها ملموسی برای نگهداری و اجتناب از تغییر ابزار تولید محتوا و تحول نشانی وبسایت وجود داراست که نصیب مهمی از آنان منطقی بوده و بیرون از حوزه‌ بهینه سازی نیز معنادار می باشند. به صورت نمونه تغییر و تحول نشانی تارنما میتواند منجر از در میان رفتن و در اصطلاح (Broke) شدن بوکمارک‌هایی گردد که یوزرها تا قبل از اینً بر مبنای وبسایت شما ساخت و ساز کرده‌اند.

 این بدان معنا میباشد که در شرایطی‌که برای مثالً یک مخاطب کاغذ خاصی از تارنما شمارا جالب دانسته و آن را برای مطالعه بیشتر یا این که ارجاعات بعدی بوکمارک کرد‌ه باشد، با تغییر و تحول نشانی تارنما ، این بوکمارک از دسترس وی بیرون شود.

 در یک نگاه کلی، تغییر تحول نشانی تارنما ، هر نوع ارتباط میان شما و استفاده کننده در هر قالبی، حتی لینک و پیوند‌های مندرج در اینترنت‌وب سایت‌های ثالث را از دربین خواهد موفقیت. حتی ممکن میباشد هزینه متعددی که برایآگهی در وبسایت‌های دیگر

 یا این که درج رپورتاژ اطلاع رسانی داشته‌اید را بی‌اثر کرده و از این حیث نیز یک زیان مالی محسوب گردد.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ پنجشنبه 12 اسفند 1400 ] 10:38 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]