مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

گام های ناموفق در نوشتن وبلاگ که باید بدانیم

او‌لین شکست در تایپ کردن بلاگ : عدم کامل ابزار تولید محتوا شدن ارزیابی لغت ها کلیدی 
کسانیکه محاسبه عبارات کلیدی را کامل شدن نمی‌کنند،  زمان را از دست می دهند. دست کم محاسبه عبارات کلیدی برای تدبیر از ترافیک ماهانه و سکو بندی عده ای که می‌توانند نتیجه ها خوب داشته باشند، ضروری میباشد.

ما این حقیقت را در سال قبلی هنگام سئو محتوای مو جود خیر برای یک، بلکه برای چهار مشتری خویش در سال 2017 و 2018 آموختیم. دو نفر از آن مشتریان دارنده محتوای استثنایی بودند، ولی پستها با در لحاظ تصاحب کردن عبارات کلیدی، باصرفه نشده بودند.

جايگاه بندی یکی مشتریان برای تعدادی وب لاگ از عبارات کلیدی غرض، که ما هر وب لاگ را برای آنان seo کرده بودیم، از شیت 4 به شیت 1 رسید.

جز در مواقعی که محتوای وب لاگ شما تماما با ناکامی مواجه میگردد، چک برخی از لغت ها کلیدی را، کامل شدن نمائید، حتی در حالتی که ناچیز باشد.

قسمت دیگری از استراتژی تجاری ما استعمال از نویسندگان کارشناس و با عشق در مشتریان ورتیکال ما میباشد. ما متکی به گروهی از فریلنسرها هستیم که هرکدام از آن‌ها با مشتری ورتیکال ما منطبق دارااست چون آنان : 

• بازار یابی عمودی (ورتیکال) را فهم و شعور میکنند

• طبیعتا از اکثری از کلمه ها کلیدی با وسعت بالا و تبدیل مرتبط با آن صنعت، استعمال میکنند.

• با توان و کارآیی بیشتری می نویسند.

بعضی از نویسندگان ما حتی نمیدانند بهینه سازی به چه معناست، ولی ما عبارات کلیدی مطلوب و کلمه ها کلیدی دارای ارتباط، همپا با بقیه دستورالعملهای بهینه سازی برای تایپ کردن هر محتوا را، در مشت آن‌ها قرار می ‌دهم، که کلیه اینها تفاوت ساخت میکند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 11:46 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]