آیا میزان کلمات کلیدی مهمترین فاکتور به شمار نمیآید؟
در دستههای بازاریابی بسیار رایج میباشد ابزار تولید محتوا که تمرکزشان را بر روی تعداد بالای کلمه ها کلیدی که با کسب و کارشان دارای ارتباط میباشد، بگذارند. البته این عمل، مدام هم شغل صحت وجود ندارد.
کلمه ها کلیدی غرض تجاری ارزشمند یا این که نادر بها؟
چطور بها لغت ها کلیدی غرض را گزینش می کنید و چه چیزی آن ها را در خور مقصود قرار دادن میسازد؟ تمامی لغات کلیدی قیمت غرضگیری و خرج کردن پول تبلیغاتی ندارند.
پس چطور میگردد در بین مقصود تجاری گران بها و معدود بها تمایز قائل شد؟ شما بایستی مسیر مشتری ایدهآلتان را در لحاظ بگیرید:
آنها چه نقاط ضعفی(pain point) داراهستند؟
دنبال چه رویه حلی میگردند؟
از چه کلماتی به کار گیری مینمایند؟
هر موقع که دریابید مشتریهایتان چطور راهحل شمارا پیدا مینمایند، می توانید لغت ها کلیدی مقصود خریدار را با استراتژیهای بازاریابی و فروشتان یکی از فرمائید. برای شعور تفاوت در میان مقصود تجاری پر ارزش و نادر بها، بیایید نگاهی به گونه های گوناگون جستارهای کاوش داشته باشیم.
توصیه میکنیم نوشته ی علمی غرض عبارات کلیدی(keyword intent) چه گونه نرخ تبدیلتان را ارتقا می دهد؟
را مطالعه نمائید.
برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,
[ بازدید : 4 ]
[ دوشنبه 23 اسفند 1400 ] 10:01 ] [ حامد ]
[ ]