مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

تاثیر محتوای متنی خوب و با کیفیت بر رتبه بندی سایت ها

مهم‌ترین و موثرترین تکنیک ابزار تولید محتوا برای درجه بندی وبسایت ها، ساخت و ساز محتوای متنی است. شما میتوانید با به کار گیری از محتوای متنی بهتر و کیفیت عالی، به راحتی یکی‌از فاکتور‌های اساسی برای کسب درجه فراتر در گوگل را بدست آورید، پس به تفکر ساخت‌و‌ساز محتوای متنی عالی و باکیفیت و بر اساس seo باشید. همینطور سعی در ساخت محتوایی داشته باشید که خواننده از تلاوت آن لذت غالب شود، پس در تدوین محتوای خویش مخاطب پسند بودن را مدنظر خویش قرار دهید. برای این دستور می توانید از کمپانی‌هایی که سرویس ها ساخت‌و‌ساز محتوا ارائه می دهند یاری بگیرید.


محتوای seo گردیده چه خصوصیت‌هایی را بایستی داشته باشد؟

خواسته از محتوای بهینه سازی گردیده این میباشد، بایستی یک‌سری از نکات را داخل محتوا رعایت کنیم. مشتمل بر، تیتر بندی ها و پایین عناوین، url ها، لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی و لغت ها کلیدی می باشد.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 2 ]

[ سه شنبه 21 دی 1400 ] 10:48 ] [ حامد ]

[ ]

مرحله اول: تاکتیک سئو کردن هدفمند داستان گویی

اساس و شالوده هر استراتژی بلاگ نویسی را ابزار تولید محتوا بهینه سازی و قصه گویی هدفمند تشکیل میدهد. خیلی از اشخاص تنها روی جنبه بهینه سازی تمرکز دارا‌هستند یعنی تنها در ایجاد محتوا به کلمه ها کلیدی و غرض یوزرها از سرچ نگاه می نمایند. قصه گویی هدفمند نیز یعنی صرفا پیرامون فیض سرچ یوزرها، محتوا ساخت‌و‌ساز خواهد شد.

3 موقعیت برای غرض یوزرها از سرچ رسم گردیده‌است:

استحضار دهنده (به عنوان مثال  تاریخچه Blue Widget)
هدایت کننده (به عنوان مثال مجموعه های Blue Widget در فیسبوک)
معاملاتی (به عنوان مثال فروش Blue Widget)
بعضا از سازمان هایی که ظاهرا در دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای میباشند، در استراتژی بلاگ نویسی خویش تنها موضوعات متعدد پیرامون لغت ها کلیدی پباده سازی می نمایند البته اکثر این سازمان ها اصل روایت گویی را فراموش می نمایند، مؤلفه ای که برای متمایز شدن نسبت به سایر بسیار ضروری میباشد.

به همین عامل نقل شده که زمانی در استراتژی وب لاگ نویسی خویش، کلمه ها کلیدی و کلماتی که یوزرها سرچ می نمایند را با اصل قصه گویی مخلوط فرمایید، بلاگ شما مخاطبین بیشتری را جذب خواهد کرد. به نمونه ذیل دقت نمائید که از این تاکتیک در استراتژی بلاگ نویسی مصرف شده میباشد. نوشته‌ی‌علمی تدوین استراتژی ساخت محتواشما را در‌این ارتباط امداد بیشتری خواهد کرد.

نخست می بایست در باب لغت ها کلیدی تحقیق کرد و بلاگ ها منبع بسیار خیر و خوبی برای کشف کردن کلمه ها کلیدی وقت گیر میباشند که ولی خواسته ما لغات کلیدی که در برگه اساسی سرویس ها یا این که تولید ها مستعمل اند وجود ندارد.

در مرحله بعدی صرف حیث از نوع مشتری که از ما منظور استراتژی وب لاگ نویسی پباده سازی کنیم، معمولا 100 واژه و کلمه کلیدی زمان بر در چنگ خواهید داشت که بایستی تمرکز خویش را روی آن‌ها بگذارید. بعد این لغات کلیدی را می بایست به موضوعات یا این که تم های اساسی - براساس مقصود استفاده کننده از سرچ - تقسیم بندی کرد که شایسته ترین تقسیم بندی، به عبارتی 3 نوعی میباشد که به آن اشاره کردیم.

عبارات کلیدی وقت گیر معمولا کمتر سرچ میشوند و در سود برای جايگاه تصاحب کردن در آن ها خیلی راحتتر می قدرت سود گرفت. در مرحله بعدی معمولا پیشنهاد میشود لغت ها کلیدی که کمتر از 70 توشه سرچ گردیده اند را حذف فرمایید که ولی بیشتر بستگی به واحد سنجش سودآوری نتایج از کلیک بر روی این کلمه ها کلیدی داراست، اما معمولا در‌این مرحله صرفا 10 کلمه و واژه کلیدی باقی می‌ماند.

در مرحله بعدی می بایست با مشتریان سخن خواهد شد تا اکنون تنها روی محصول ها و خدماتی تمرکز نمایند که برای آن ها رجوع سرمایه داراست و اینکه آیا قصد رونمایی از سرویس ها یا این که تولیدات تازه و یا این که جاری ساختن تبلیغات را دارا هستند یا این که نه؟

بهره استحضار جستن از اینگونه مواقعی این میباشد که به موضوعات محتواها در استراتژی وب لاگ نویسی جهت می‌بخشد.

از جمله در حالتی‌که غرض تجارت تبلیغات باشد پس بایستی محتواهای خویش را پیرامون رونمایی از تولیدات و سرویس ها نو نگارش فرمایید و شایسته ترین جای نیز برای اجرا اینگونه کاری وب لاگ میباشد.

خلاصه اینکه زمانی لغات کلیدی پایانی را معین کردید و لیستی از موضوعات متعدد پیرامون محصول ها و سرویس هاِ با پتانسیل بالای رجوع و برگشت سرمایه، و رونمایی و تبلیغ از تولید ها، تهیه و تنظیم کردید، آنها‌را برای آنالیز و محاسبه، در گوگل سرچ نمایید هر یک‌سری سفارش می‌کنیم تا وبسایت هایی مثل Reddit، Quora و رسانه های اجتماعی معروفی مثل اینستاگرام و فیسبوک را هم بررسی نمائید تا مشاهده کنید که یوزرها پیرامون موضوعات مربوط به کلمه ها کلیدی منتخب شما چه سؤالاتی پرسیده اند.

آن‌گاه با اعتنا به داده ها کسب گردیده از قسمت های نقل شده و حتی فریم People Also Ask در گوگل، می بایست در ادامه درجه رقیبان در لغت ها کلیدی منتخب خویش بگردید که برای این خواسته میتوانید از SEMrush به کارگیری فرمائید.

همگی این اقدامات سبب می‌شوند تا بقیه عبارات کلیدی مربوط به لیست لغات کلیدی انتخابی خودتان را پیدا کرده و موضوعات بهتری تعیین فرمایید.

دقت داشته باشید که در‌این روند هیچ موقع مبادرت به تایپ کردن نوشته ی علمی خوب و کامل تر پیرامون موضوعاتی که تا قبل از این مندرج نکنید به این دلیل که به‌تدریج خط فکری بقیه رقیبان را تاسی خواهید کرد و برای بیزنس شما اثر بسیار بدی داراست ضمن اینکه با استراتژی وب لاگ نویسی نیز در تناقض میباشد.

در غایت هنگامی استارت به بلاگ نویسی میکنید قطعا از مؤلفه روایت گویی به کار گیری نمائید که با این شغل به اهمیت به کار گیری از این مؤلفه به وسیله کسانی که در مسئله بهینه سازی مهارت و تخصص دارا هستند پی خواهید پیروزی.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 2 ]

[ دوشنبه 20 دی 1400 ] 10:32 ] [ حامد ]

[ ]

مقدمه شما باید در نوشتن محتوا برای وبلاگ خود مهارت داشته باشید. و با فکر کردن و ایجاد ساختاری جذاب،

3 مرحله مؤثر در استراتژی بلاگ نویسی: ابزار تولید محتوا قصه گویی، USPها و واحد سنجش فروش
متأسفانه در صورتیکه با 10 سازمان حرفه‌ای در مورد دیجیتال مارکتینگ کلام نمایید، در رابطه روش تدوین استراتژی وب لاگ نویسی 10 ایده گوناگون خواهید گرفت و حتی بعضا از آن‌ها به مشتریان استراتژی Cookie-cutter توصیه میدهند.

یعنی شما نمی توانید برای یک مؤسسه بازرگانی به عبارتی استراتژی بلاگ نویسی را استعمال فرمایید که برای یک کمپانی سازنده تولیدات آفت کش به کارگیری میشود. اولی و مهم‌ترین مبادرت در بیانات و مشورت هایی که به صاحبان تجارت داده می‌گردد، تمرکز کردن روی هدف ها پایانی یا این که مارک فردی میباشد.

به عنوان مثال می بایست مشخص و معلوم خواهد شد که غرض آخری یک بیزنس جذب مشتری و ارتقاء آن در زمان 10 سال و آن‌گاه مراقبت آنهاست (مثل جراح پلاستیک یا این که کمپانی سپرده گذاری) یااینکه مقصود پایانی تبلیغ کردن محصول ها به مشتریانی میباشد که تنها یکبار خرید می نمایند (مثل کمپانی خالق کیت های آزمایش DNA)؟ نمونه های نقل شده به‌این استدلال می‌باشند که بدانید برای هرکدام از کسب و شغل های بیان شده می بایست استراتژی بلاگ نویسی متفاوتی را اتخاذ کرد.

با اینکه کسب و امور با یکدیگر مختلف می‌باشند البته به طور تقریب برای اکثر آن‌ها می اقتدار از استراتژی های متفاوتی استفاده نمود که هرکدام با اعتنا به حوزه‌ فعالیتی که دارا‌هستند به کار گیری خاص خویش را خواهند موفقیت.

مراحل تدوین استراتژی مطلوب برای بلاگ نویسی از سه تاکتیک جداازهم تشکیل‌شده که به طور همزمان با هم بایستی بکار گرفته شوند. به اولی تاکتیک اصطلاحا بهینه سازی کردن هدفمند ماجرا گویی گفته می گردد که در آن محتوای سئو گردیده براساس لغت ها کلیدی مربوط به غرض مخاطب از سرچ میباشد که به صورت قصه گویی جاری ساختن میگردد. تاکتیک بعدی روی USP (Unique Selling Points) یا این که نقطه فروش منحصربفرد تمرکز داراست و تاکتیک سوم نیز مرتبط با واحد سنجش فروش میباشد.

شاید مواقعی که گفته شد پاره ای غامض به حیث رسد ولی نگران نباشید، درین مقاله تماما توضیح خوا‌هیم اعطا کرد. (همینطور پیشنهاد می کنیم که نوشته‌ی‌علمی استراتژی ساخت محتوا را نیز مطالعه نمایید.)

اعتنا داشته باشید که هم زمان با پرورش و پیشرفت بیزنس، تمرکز روی محتوا هم بایستی با پیشرفت یاور باشد که نهایتا این پیشرفت و ارتقا، سبب ساز تکوین تغییرات میگردند.

در اصل هر فرصت که بیزنس توسعه پیدا می نماید به تناسب آن بایستی تولیدها و سرویس ها و بها های مهم نخستین هم متحول گردیده و تغییر‌و تحول نمایند و این روش می بایست در رئیس وب لاگ و وب لاگ نویسی نیز نمود پیدا نماید.

خصوصیت شاخص و ایده ­آل این سه تاکتیک در استراتژی وب لاگ نویسی این میباشد که هر چقدر هم کسب و امور تغییر‌و تحول نمایند و توسعه یافته خیس شوند، گشوده هم می قدرت از آنان به کار گرفت.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 2 ]

[ يکشنبه 19 دی 1400 ] 12:24 ] [ حامد ]

[ ]

URL های سئو محور مناسب برای وب سایت یک شرکت

در‌صورتی‌که تارنما یک کمپانی دارنده ابزار تولید محتوا صفحاتی مانند در رابطه کمپانی و یا این که تماس با ما باشد عالی میباشد از نشانی های پایین برای مراجعه به آن ها استعمال فرمائید زیرا هم کوتاه میباشد و هم با معنا.

http:// example.com /contact /
http:// example.com /about-us/

URL های بهینه سازی محور مطلوب برای فروشگاه اینترنتی 
در‌صورتی‌که تارنما شما یک فروشگاه اینترنتی باشد دو رویکرد برای اسم گذاری نشانی آن وجود داراست:

http:// example.com /product-name/
http:// example.com /category-name /product-name/

تنی چند از سیستم های مدیر محتوا مثل Magento هر دو نوع نشانی را ساخت‌و‌ساز می نماید. درین مواقع بایستی به گوگل بگویید که از کدامیک از این دو نوع نشانی می‌خواهید به کار گیری نمایید.
صرفا سوالی که باقی می‌ماند این میباشد که از چه نوع URL برای نامگذاری استعمال نمائید. ولی در این‌حالت URL های بهینه سازی محور نیز می بایست برای استفاده کننده موثر باشد. در صورتی‌که تولیدات مغازه شما دارنده تیم بندی میباشد خوب میباشد اسم تیم ها را در URL خو قرار دهید. براین اساس استفاده کننده با مشاهده URL متوجه میگردد که در کجای وب سایت قراردارد.

http:// example.com /birds /crane
http:// example.com /equorage /crane

اما تصمیم با شماست که URL خویش را به چه سبکی نامگذاری فرمائید. برای سئوی عالی می می بایست گروه بندی و تولید ها بسیار دارای ارتباط را در کنار هم قرار دهید.
 



URL های seo محور برای وب لاگ یا این که وب سایت خبری

ولی در وبسایت های خبری و یا این که یک بلاگ نحوه های متفاوتی برای اسم گذاری یک URL وجود داراست که در‌پی آنها‌را نظارت میکنیم.

example.com

در حالتی‌که سایت خبری شما تخصصی میباشد و از انسجام بالایی برخوردار‌است می‌توانید از تیتر پست برای ساخت‌و‌ساز URL به کار گیری فرمائید همینطور می‌توانید برای یک نشانی مطلوب از جستجوی گوگل و یافتن لغت ها مطلوب برای seo استعمال نمایید.

http:// example.com /category-name /post-title/

البته در شرایطی که سایت شما یک تارنما خبرگزاری در موضوعات متعدد میباشد خوب میباشد برای هر قضیه اسم تیم بندی را هم وارد فرمائید تا صفحه های تارنما شما خوانا خیس گردد صحیح مانند آنچه در امر URL های بهینه سازی محور در دکان های آنلاین توضیح داده شد.

http:// example.com /mm /dd /yyyy /post-title/

در صورتی‌که شما یک وبسایت خبری روزمره دارید و خبر ها مبنی بر تاریخ بر روی سایت شما قرار می‌گیرد خوب میباشد تاریخ را در نشانی URL خویش قرار دهید. از جمله در شرایطی‌که کسی در وب سایت شما در‌پی یک کالا خاص باشد تاریخ جان دار در نشانی URL شما به وی امداد می نماید تا بفهمد که کالا شما مرتبط با سال جاری میباشد یا این که سال قبل. عالی میباشد در‌حالتی که از تاریخ در URL خویش استعمال نمائید که وجود تاریخ در وبسایت شما اصلی باشد.

گردآوری بندی و سود گیری
هیچ طرز خاصی برای ساخت‌و‌ساز شایسته ترین URL های seo محور وجود نداشته و این فرمان تنها بستگی به نوع تارنما شما داراست. علی الخصوص در تارنما های خبری شیوه های زیادی برای این فعالیت وجود دارااست. مهم‌ترین نکته در اسم گذاری این میباشد که URL خویش را در کانون دقت قرار دهید.

مخاطبان گرامی در نطر داشته باشید: در موضوع محتوا کمپانی رایامارکتینگ با  بیشتراز 100 نوع ایده ساخت محتوا  و همینطور ساخت محتوا seo گردیده  قادر است شما‌را درین دستور امداد نماید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 1 ]

[ چهارشنبه 15 دی 1400 ] 11:04 ] [ حامد ]

[ ]

کلمات کلیدی اصلی خود را جمع کنید

در بالا، پیش از آنکه حتی بتوانید به غرض ابزار تولید محتوا کاوش تصور کنید، بایستی پایه‌ای دارای انسجام از لغت ها کلیدی اساسی به طور یکجا در مشت داشته باشید. این‌ها تولیدها، خصوصیت‌ها و خدماتی می‌باشند که شما قیف غرض جستجوی خودتان را حول آن تشکیل می‌دهید.

ولی به حقیقت که ایجاد کرد لیست کلمه ها کلیدی بیشتر از آنکه یک دانش باشد، یک هنر میباشد، و حتی وسیع ترین مولف‌ها هم نیاز داشتند تا به وسیله محرکی برانگیخته شوند و الهام بگیرند؛ پس در حالتی که با زل زدن به وبسایتتان، خلاقیتتان عود نمی‌نماید، می توانید به یک سری برگه دیگر راز بزنید و نگاهی به آن ها بیندازید.

از ابزارهای تحقیق لغات کلیدی، پاره ای ایده بگیرید 
اکثری از اشخاص برای آغاز دوست دارا هستند از Google Keyword Planner

 یاری بگیرند. Ubersuggest  و Yoast’s Google Suggest Expander نیز یاری می‌نمایند تا برخی لغات کلیدی را به مهماتتان اضافه نمایید. Answer The Public کلیه این‌ها را با ظاهری بسیار خوشگل در اختیارتان می گذارد، طوری که می توانید به راحتی آن را بوت نمایید.


یک واژه و کلمه کلیدی را در تارنما وارد فرمائید و به پیشنهاداتی که سرریز میشوند، نگاه فرمایید. صرفا حواستان باشد که نسبت به‌این لیست کلمه ها کلیدی پیشنهادی بسیار ظریف گردید، به دلیل آنکه بعضی وقتها چندین مورد‌های بی‌ربط هم در بین آن ها به چشم میخورد. از جمله، به ظاهر می بایست [free phones] را به لیست عبارات کلیدی [rank tracking] اضافه کنیم.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 1 ]

[ سه شنبه 14 دی 1400 ] 10:54 ] [ حامد ]

[ ]

5 نکته برای ایجاد محتوای مفید و ارزشمند که منجر به افزایش کسب درآمد، رضایت خوانندگان و حتی فروش می‌ش

محتوای خویش را بر پایه ی تعدادی ابزار تولید محتوا هدف ها مشخص و معلوم ساخت فرمایید

برای آغاز شغل، مدام بایستی محتوای را مبتنی بر هدف ها پر‌نور ساخت نمائید. درصورتی که محتوای شما نتواند هدف ها بازاریابی محتوای شما دنبال نماید، عملکرد شما برای ساخت‌و‌ساز، تکثیر و توزیع آن، ارزشی ندارد. مثلا، یک کدام از ازایجاد هدف ها محتوای شما در سال آینده این میباشد که دست‌کم پنج محتوا بایستی در 10 شیت برتر گوگل، سکو بندی گردد. این غرض به‌این مفهوم میباشد که شما بایستی محتوای سئوی هدفمند را با لغت ها کلیدی خوب بنویسید.


اینک، یک بلاگ را فکر کنید. بعضا از خبر ها سئوی اساسی اخیرا منتشر گردیده است و شما میخواهید در باب آن بنویسید. با این درحال حاضر، قضیه این محتوای موءثر به مخاطبان شما یا این که غرض جستجوی آنان ارتباطی ندارد و تعیین کلمه و واژه کلیدی مطلوب که بتواند در زمان 1 سال محتوای شما‌را سکو بندی نماید، مشقت بار میباشد. در‌این‌صورت‌ چه کاری بایستی اجرا دهید؟ این ایده به شما در وصال به غرض مهم شما در تولید محتوای اثرگذار امداد نمی‌نماید؛ چون برای مخاطبان شما موثر نخواهد بود. با این نمودار می توانید به ارزیابی آحاد ایده های بلاگ خویش بپردازید چون دقیقاً روش سعی مراحل ساخت محتوا را علامت میدهد:




وب لاگ HubSpot تحت عنوان یک نمونه بهتر میباشد که از هدف ها مربوط به محتوا به کار گیری نموده است. در ورقه در رابطه آنان، این مجموعه مأموریت خویش را "تغییر‌و تحول طریق بیزنس و فروش در کسب و امور " از روش استراتژی‌های ورودی ذکر می‌نماید.






این نمونه حقیقتاً تعالی میباشد، چون آرم میدهد حتی بیانیه مأموریت شما قادر است مسیر هدف ها محتوای شمارا انتخاب نماید و به شما امداد می‌نماید که چه نوع محتوایی را در عالم منتشر فرمایید. این بلاگ متعلق به رهبری قابل اتکا میباشد که مستقیماً با مأموریت والا HubSpot رابطه دارااست:

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 1 ]

[ دوشنبه 13 دی 1400 ] 10:56 ] [ حامد ]

[ ]

ضرورت تولید محتوا پزشکی چیست؟

درین بخش از نوشته‌علمی میخواهیم ابزار تولید محتوا بدانیم ضرورت ساخت‌و‌ساز محتوا پزشکی چه چیزی است؟ ایجاد محتوا در پوسته گونه های و اقسام صورت‌ها مانند بلاگ نویسی، تبلیغات در کانال‌های اجتماعی و گونه های اینترنت‌وبسایت‌های خرید کاربرد داراست و ولی مقام خیر و خوبی در دنیای تبلیغات دارااست. ساخت محتوا سبب ساز برقراری رابطه دوطرفه در میان مالک بیزنس و استفاده کننده شود و می تواند مخاطبان را به مخاطبان مستمر تبدیل نماید. در واقع شالوده ساخت و ساز محتوا نیز همین میباشد که مالک بیزنس به کاربر مجاورت خواهد شد و ارتباطی تنگاتنگ با او برقرار گردد. البته از آنجایی که ساخت محتوا پزشکی بسیار حساس و ولی اصلی میباشد نیاز به چک فراوانی داراست.

این نوع محتوا زیرا با جان عموم رمز و فعالیت داراست و می تواند با پیشنهاد‌های گوناگون تندستی اشخاص را نماد رود، به این ترتیب از اهمیت بسیار متعددی برخوردار‌است. در واقع این روز ها عموم از وب تحت عنوان یک مرجع برای جواب به سوال ها خویش استعمال می‌نمایند به خصوص در قضیه پزشکی. یوزرها برای هر سوالی که در مورد پزشکی دارا‌هستند مانند کسب داده ها درمورد گونه های داروها، اشکال بیماری‌ها ، اشکال عملیات جراحی و ... سریعا سراغ وب رفته و به کاوش در موتورهای کاوش میپردازند. بدین ترتیب ارائه هر سیرتکامل داده ها خطا با منبع خطا میتواند باعث به مشکلات جبران ناپذیری در معاش تمام یوزرها خواهد شد.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 6 آذر 1400 ] 9:43 ] [ حامد ]

[ ]

مولفه‌های لازم برای تولید محتوا در مشهد

در‌این بخش به مولفه‌های ابزار تولید محتوا موردنیاز برای ساخت محتوا در مشهد اشاره خوا هیم کرد. برای اجرای ساخت‌و‌ساز و تهیه و تنظیم محتوا در مشهد می بایست در آغاز سراغ دو مولفه اساسی برای استارت این شغل رفت. در آغاز می بایست بدانیم مسئله ساخت محتوا چه می باشد و در مرحله بعدی بدانیم غرض از ساخت آن چه چیزی است؟ بعد از این مرحله که زمینه ساخت محتوای ما مشخص و معلوم شد بایستی به سراغ آنالیز طیف مخاطبان زمینه متبوع برویم. ممکن میباشد در صدر زمینه پاره ای گنگ به حیث رسد البته با بیان یک نمونه این مورد برای شما بدیهی‌خیس شود. فرض فرمائید قرار میباشد شما درخصوص تجارت خاصی در مشهد یک محتوا تنظیم نمائید. از جمله بیزنس فروش میوه‌های کم آب در شهر مشهد. برای معرفی این بیزنس بایستی به سراغ طیف مخاطبان خویش در مشهد بروید و آنالیز فرمائید که‌این اشخاص بیشتر از چه جنسیتی می‌باشند؟ معدل تحصیلات این اشخاص در چه سطح میباشد؟ و یااینکه آیا میتوان عده ای از محله‌های مشخصی به‌این بیزنس گرایش بیشتری آرم میدهند؟

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ چهارشنبه 3 آذر 1400 ] 11:41 ] [ حامد ]

[ ]

نکاتی که در بازآفررینی محتوا باید رعایت کنید

ولی اعتنا داشته باشید که با اضافه شدن محتوا، ابزار تولید محتوا جذابیت محتوا کاسته نشود، یعنی محتوایی که اضافه میشود دربردارنده نکات اثرگذار باشد تا استفاده کننده را راضی نگه دارااست.

علاوه بر اضافه شدن متن به یک محتوا، می اقتدار کلا فرم محتوا را تغییر تحول اعطا کرد. به عنوان مثال شما ممکن میباشد سال ها پیش یک متن بسیار کیفیت بالا بر روی تارنما خویش منتشر کرده باشید، بعد از یک‌سری سال حتما مخاطبان وبسایت شما ممکن میباشد استقبال کمتری نسبت به اوایل از این محتوا داشته باشند.

در‌حالتی که با گزینه مواجه میباشید، می اقتدار آن را تبدیل به یک موشن گرافیک یا این که حتی یک پوشه صوتی یا این که پادکست نمود. در‌حالتی که که‌این تغییرات ایفا شوند، مجدد این محتوا امکان مصرف پیدا کرده و همگی بازدیدکنندگان از آن استقبال می نمایند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ دوشنبه 1 آذر 1400 ] 10:13 ] [ حامد ]

[ ]

از تصاویر Creative Commons در تولید محتوا استفاده کنید

این نوع از تصاویر نیز یکی‌از دیگر از منابع ابزار تولید محتوا خوب از تصاویر بدون پول میباشد. تایید صلاحیت Creative Commons به عکاسان این قابلیت و امکان را می‌دهد تا تصاویر خویش را در چنگ مردم بگذارند و طرز به کارگیری از آنان‌را نیز در اختیار گرفتن نمایند.

از تصاویر دست دوم به کار گیری فرمائید


عکس های دست دوم به هر کسی هزینه ی لایسنس را پرداخت نماید اذن استعمال از تصاویر را میدهد. خرید لایسنس به شما این قابلیت را میدهد تا هر سیرتکامل به کارگیری ای از تصاویر داشته باشید. 

از تصاویر اورجینال و فردی خویش به کارگیری فرمایید.
راهی دیگر این میباشد که خودتان عکس برداری نمائید و از تصاویر فردی خویش به کار گیری نمائید. درصورتی که شما عکاس میباشید خطری برای نقض ضابطه چاپ نیست. علاوه بر این تصاویر تماما اورجینال میباشند و به بهبود سئوی محتوای شما نیز یاری خواهند کرد.

از تصاویر رسانه های اجتماعی با اذن مالک اثر استعمال فرمائید.
شما برای به کار گیری از تصاویر رسانه های اجتماعی نیز مانند تک تک تصاویر مو جود در وب نیاز به تایید صلاحیت و اذن دارید. بسیار به چشم می‌خورد که اشخاص از تصاویر رسانه های اجتماعی در محتوای خویش به کار گیری می نمایند که‌این عمل رسمی وجود ندارد.

از تصاویر گیف استعمال نکنید.
صحت دارد تصاویر گیف متعددی در وب در دسترس شما می‌باشند اما استعمال از آنها رسمی وجود ندارد. به کارگیری همگی اشخاص از این نوع تصاویر آرم از رسمی بودن آنان وجود ندارد و ممکن میباشد از طرف موتورهای کاوش جریمه گردید. بدین ترتیب این تصاویر ارزشی ندارند به خصوص وقتی که شما تصاویر اورجینال، دست دوم و... در چنگ دارید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ دوشنبه 24 آبان 1400 ] 9:51 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]