مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

تفاوت بین بازاریابی محتوا با بازاریابی محتوایی چیست؟

به‌تیتر نمونه، ما پیش‌خیس ابزار تولید محتوا کتاب رایا پارس محبوبی ahrefs در منطقهی بازاریابی محتوایی و روایت‌سرایی مارک را با اسم «قصه‌هایی که می‌چسبند» ترجمه کردیم و برای آن‌که‌این کتاب را به دست مخاطبان آن برسانیم اقدامات مختلفی را در پیش گرفتیم. از آن‌جایی که‌این مال خویش یک «محتوا» میباشد، اقدامات بازاریابی ما برای فروش این جنس را می‌قدرت در منطقهی بازاریابی محتوا قرار بخشید.

بدون‌شک بازاریابی محتوایی و بازاریابی محتوا در کنار یکدیگر عمل می‌نمایند. ولی اعتقاد و باور از سازش این دو به طور کلی مراحل‌ی بازاریابی محتوایی برای شما نیاز به یک مراحل بغرنج‌تری دارااست تا بتواند دسته‌های داخلی را نیز با هم هماهنگ نماید و در راستای هدفی مشخص و معلوم قرار دهد. در یافت کردن هدف ها می بایست توجه فرمایید. گاهی داشتن یک غرض در بازاریابی محتوایی (که برای هر دستیابی‌وکاری بایستی منحصر به فرد خودش باشد) ممکن میباشد روی تعادل تکان نکند و به جهت چیزی که شاید بتوان آن را وسواس نامید، به سمت «صرفا» چگونگی محتوا هدایت خواهد شد و دیگر در جهت هدف ها بازاریابی شغل نکند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 5 ]

[ پنجشنبه 10 شهريور 1401 ] 12:50 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]