مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

نکته 4 رتبه گوگل – به لینکها توجه کنید

یک کدام از اصلی ترین عواملی ابزار تولید محتوا که رایا پارس گوگل بهش ahrefs دقت میکنه هایپرلینکها می باشند. گوگل هم به لینکهایی که به تارنما وارد میشن نگاه میکنه و هم به لینکهایی که ازش بیرون میشن.
کلماتی که در لینکها به کار گیری می‌کنید هم مهمند. گوگل با به کار گیری از این لغات محتوای برگه رو میفهمه. به این ترتیب میتونید از کلیدواژه هاتون در لینکها به کارگیری نمائید (اما این کارو در شکل تناسب کلیدواژه ها با مقصد پیوند اعمال بدید). برای مثال جای این که بنویسید "برای اینکه seo رو بشناسید اینجا کلیک فرمایید" بهتره بگید: درباره بهینه سازی (سئو موتور کاوش) بخوانید.
برای انتخاب جايگاه ورقه، از لینکهایی که سایتهای دیگه به سایت شما داده اند هم به کار گیری میشه.
پس میتونید با مبادله لینکهای متنی با دیگر اینترنت سایتهای مرتبط، جايگاه کاغذ تونو بهبود ببخشید. لینک و پیوند دادن به سایت خودتون هم خوبه، البته شهروند خیر باشید و به جاهای دیگه به جز وبسایت خودتون هم لینک و پیوند بدید (ولی تنها هر نقطه که مورد نیاز بود و ربط داشت). مبادله بنر اثری در مرتبه نداره و معمولا صفحاتی که بخاطر این سرویس ها ازتون پول اخذ میکنند بعنوان اسپمر شناخته گردیده اند و در سود بدتر به خسارت مرتبه سایتتون تموم میشه.
تعداد مشخصی برای تعداد لینکهای ما یحتاج برای هر شیت گفته نشده. البته مواظب باشید زیاده روی نکنید، زیرا این یکی اون قوانینیه که اگه ازش سوء به کار گیری بشه براتون بد تموم میشه. اینجا هم گشوده می بایست به طبیعی بودن دقت فرمایید و در حدی لینک و پیوند بذارید که به خواننده امداد کنه. اسکریپت هایی که محتوای شما رو به صفحه های یا این که تبلیغات دیگه در باطن وب سایت خودتون پیوند میکنند، اگه وقتگیر بازه زمانی باشند به سایتتون زخم می‌زنند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 7 ]

[ دوشنبه 31 مرداد 1401 ] 13:40 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]