مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

توضیحات متا

تگ تیتر Title-tag
تگ تیتر،  ابزار تولید محتوا  یکی‌از مهم‌ترین و مهم ترین عامل ها برای بهینه سازی میباشد. چرا اهمیت داراست؟ به دلیل آنکه به موتور کاوش گر و یوزرها یاری می‌نماید مسئله محتوای شما‌را تشخیص دهند. بدین ترتیب واژه و کلمه‌ی کلیدی که میخواهید در درجه‌بندی آن منزلت قابل قبولی به دست آورید می بایست داخل تگ تیتر باشد و حتی بهتر میباشد تگ تیتر با آن شروع می شد. براساس اینترنت‌وب سایت Moz، تگ تیتر‌های با کلمه ها کلیدی ابتدا بهتر از تگ تیتر‌هایی که عبارات کلیدی را در نقطه نهایی خویش داشتند موثر بودند.

توضیحات متا Meta-Description
توضیحات متا، همانند یک دروازه در بین موتور کاوشگر و مخاطبین شما فعالیت می‌نمایند. در حالتی‌که به‌نیکی تهیه و تنظیم گردیده باشند میتوانند روی تعداد کلیک‌ها تأثیر بگذارند که یک کدام از دیگر از نماد‌های مثبت برای موتور جستجو گر میباشد. تنها از به کارگیری نکردن توضیحات متای یکسان برای دو مقاله غیرهمسان در اینترنت‌سایتتان اعتقاد نتیجه ها فرمایید. این مسئله میتواند سبب ساز کاهش سکو‌ی شما در موتور کاوش گر خواهد شد. زمینه دیگری که می بایست به آن دقت فرمائید آن میباشد که مسلما از کلیدواژه‌تان در توضیحات متا به کارگیری فرمائید.

متن جایگزین تصویر Alt tag
وقتی که موتورهای جستجو گر اینترنت‌وبسایت شمارا چک می‌نمایند، قابلیت دیدن تصویری که شما برای مخاطبینتان به اکران میگذارید برای آنان ممکن وجود ندارد. چیزی که Alt tag اجرا می دهد اضافه کردن متنی به مکان عکس میباشد که به موتور کاوشگر قابلیت درک کردن محتوای عکس شما و دادن قیمت در seo را به آن می دهد. موضوعی که دراین مورد بایستی به آن دقت فرمایید آن میباشد که در صورتیکه عکس تنها جنبه‌ی زینتی و زیبایی داراست، نیازی به داشتن متن جایگزین تصویر وجود ندارد به این دلیل که این فعالیت به بهبود seo اینترنت‌وب سایت کمکی نمی‌نماید.

نصیب پنجم: به چه شکل از خارج هم محتوایمان استاندارد بنظر رسد
در نصیب قبلی دسته صفر تا صد ساخت و ساز محتوا به معرفی سئوی داخل وب سایت و استانداردهای آن پرداختیم و اشاره کوچکی به سئوی خارج وب سایت کردیم و اشاره کردیم که سئوی باطن تارنما به روش‌هایی از بهینه سازی گفته میگردد که سوای دست زدن به محتوای باطن اینترنت‌وب سایت روی سئوی شما تاثیر می گذارند. هم اکنون درین نصیب به معرفی 4 شیوه سئوی خارج وبسایت می پردازیم:


برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 6 ]

[ سه شنبه 24 فروردين 1400 ] 13:33 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]