مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

قالب های محتوا

قالب های محتوا
حالا که قالب‌های محتوا را شناختیم مرحله بعدی  ابزار تولید محتوا   آشنایی فرمت‌های محتوا میباشد،

فرمت‌های محتوا
گونه های فرمت های محتوا
فرمت‌هایی که تعداد آن ها بالغ بر 40 میباشد که بعضا از آنان برای تمامی‌ی قالب ها و بعضی برای صرفا یک قالب کاربرد دارا هستند.

از فرمت های رایج محتوا می‌اقتدار به مفاد پایین اشاره نمود:

موشن گرافیک
اینفوگرافیک
وایت پیپر
رپورتاژ
و …
اینفوگرافیک
اینفوگرافیک
رپورتاژ
رپورتاژ
موشن گرافیک
موشن گرافیک
وایت پیپر
وایت پیپر
حواستان باشد در دام ایجاد محتوا گرفتار نشوید!

نکته حیاتی در ساخت محتوا
طبیعی میباشد که بخش اعظمی از ما که بعداز فعال سازی کسب و کارمان به تفکر ساخت محتوا بیوفتیم و گشوده هم طبیعی میباشد که seo و اخذ سکو مطلوب از موتورهای کاوش یکی‌از اساسی‌ترین هدف ها ایجاد محتوا سایت ما باشد ولی تمامی اینها به یک مراد شکل می گیرد فروش بیشتر و به همین برهان قبل از ایجاد محتوای وب لاگ برای کسب مرتبه و بعداز آن کارهایی مایحتاج میباشد صورت پذیرد.

1) در بالا می بایست مطالب نخستین تارنما شما بی نقص باشد، در رابطه ما، تماس با ما، مقررات و ضوابط و توضیحات کالا صفحه های اول‌ای می‌باشند که چنانچه فکری به حالشان نکرده باشید کاربر، از شما خرید نخواهد کرد.

2) حالا نوبت مطالب وبلاگ میباشد مطالب seo محور که مقصود اصلیشان چشم شدن در صفحه های نخستین گوگل و جذب استفاده کننده از روش کلیک بر روی آنان میباشد.

3) از اولیه می‌خواستید مقاله‌ها تالیفی ساخت و ساز نمائید؟ می‌خواستید با استفاده کننده تعامل داشته باشید؟ الان وقت این عمل میباشد چون کاربر وارد وب سایت شما شد‌ه‌است و بایستی از این شیوه متکی بودن اورا جلب نمایید.

4) هم اکنون وقت تبلیغ میباشد، تبلیغ محتوا و محصولاتتان! فعلا می توانید از طریق‌های مختلفی مانند شبکه های مردمی ، تبلیغات کلیکی ، رپورتاژ و شیوه های بسیار دیگری برای معرفی و تبلیغ به کار گیری نمائید.

و البته فاجعه کجا چهره میدهد؟

فاجعه هنگامی میباشد که شما پیش از کامل شدن روند 1 و 2 و 3 سراغ مرحله انتها یعنی تبلیغات بروید!

نکته حائض اهمیت در ساخت‌و‌ساز محتوا
نوبت به پرسیدن سؤال بعدی میباشد:

متوجه شدم آش محتوا برای اینجانب مطلوب میباشد، متوجه شدم آش محتوا چه می باشد و از چه قسمت‌ها و موادی درست شده‌میباشد. اکنون چه طور بایستی این آش را پخت؟؟ چه‌طور بایستی محتوا را ساخت کرد؟؟ چه طور بایستی کاری کرد تا کاربر محتوای ما‌را بخواند؟؟

چه گونه محتوای مطلوب ساخت‌و‌ساز کنیم لینک و پیوند
ایده‌هایی برای ساخت‌و‌ساز محتوا پیوند
ساخت‌و‌ساز محتوا هم مانند هر فعالیتی امکان بسط دارااست و برای این خواسته نیز تمرین‌هایی وجود داراست، تمرین‌هایی که به شما یاری می‌نماید موضوعات بهتری گزینش نمائید و کیفیت خوب بیشتری به ساخت‌و‌ساز درباره با آن موضوعات بپردازید. در لینک و پیوند ذیل به بعضا از این تمرین‌ها اشاره کرده‌ایم:

تمرین‌هایی برای ایده‌پردازی در ساخت‌و‌ساز محتوا

پیرو بصورت گام به گام فراگیری روش ساخت و ساز محتوا و نکاتی که برای ساخت نیاز میباشد رعایت گردد را توضیح می دهیم:


برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 7 ]

[ پنجشنبه 19 فروردين 1400 ] 12:11 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]