مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

چگونه Rich Snippet به محتوای سایت شما اضافه می‌شوند؟

ستاره‌دار کردن داده ها مایحتاج ابزار تولید محتوا وجود رایا پارس ندارد ahrefs که به هر محتوایی اضافه شوند هر تعدادی داشتن محتوای ستاره‌دار امداد می‌نمایند تا نتیجه ها عالی در موتور کاوش ظواهر شوند. برای ستاره کردن شیت می‌اقتدار با استعمال از Microdata بوسیله کدهای HTML محتوای صفحه های را لیبل گذاری کرد. ستاره‌دار کردن صفحه های در گوگل به وسیله RDFa یکی‌از دیگر از طرق مطلوب میباشد که با به کار گیری از کدهای RDFa صفحه های می‌اقتدار کاغذ‌های طراحی وب سایت را ستاره‌دار کرد.



براین اساس چنانچه دارنده سیستم برهان وردپرس نیستید بایستی به طور دستی این کدها را وارد فرمایید. گوگل طریق افزودن Rich Snippet را به سایت یادگرفتن داده میباشد. شما می توانید در‌این یادگرفتن نوع اسنیپتی را که میخواهید گزینش کرده و آیین نامه‌های آن را دنبال فرمائید. همینطور گوگل دارنده ابزاری برای آزمایش این داده ها میباشد که مطمئن گردید به صحت کدها را وارد کرده‌اید. اما موتورهای کاوش نیاز به دوران وقتی دارا هستند تا این داده ها را از سایت شما بگیرند و تغییرات نو را در حاصل خویش نشانه دهند که میتواند یکسری هفته ارتفاع بکشد. خوشبختانه برای وب سایت هایی که بر طبق وردپرس می‌باشند افزونه‌های متفاوت در دسترس برای ایجاد کرد وجود داراست که پاره ای شغل را آسانتر می‌نماید و مشتمل بر All-in-One-Schema.org میباشد که بایستی آن را نصب و فعال فرمائید. ولی می توانید این افزونه‌ها را به طور دستی با استعمال از کد HTML هم باطن محتوا اضافه فرمایید که ولی حتی برای اشخاص مجرب هم اختلال میباشد.

توده‌بندی

ریچ اسنیپت خصوصیت میباشد که گوگل به بعضا حاصل کاوش اضافه می‌نماید و از روش آنان داده ها بیشتری را به یوزرها خویش اکران میدهد. با یاری این خصوصیت می توانید از جمله ارزش یک متاع را در به عبارتی کاغذ حاصل کاوش اکران داده و نرخ کلیک وبسایت خویش را بالا ببرید. برای فعال کردن این خصوصیت در صفحه های سایتتان بایستی داده‌های ساختاریافته مطلوب برای هر یک از صفحه های را فعال نمایید. بعد از آن گوگل در مواقع مطلوب آنان‌را در نتیجه ها کاوش اکران می دهد.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ يکشنبه 23 مرداد 1401 ] 14:16 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]