مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

Rich cards چیست و استفاده از آن چه مزیتی در سئو دارد؟

گوگل نخستین ابزار تولید محتوا دفعه رایا پارس ریچ ahrefs کارد (Rich card) را در سال 2016 در امریکا معرفی کرد که روشی تازه برای صاحبان وب سایت‌ها جهت ارائه پیش اکران محتوای‌شان بر روی کاغذ حاصل کاوش هست. آن‌گاه در 17 می 2017، گوگل خصوصیت ریچ کارد را خاطرنشان کرد که برای به کار گیری صاحبان وب سایت در سراسر عالم قابل به کار گیری شد. 
همان گونه که بوسیله گوگل توضیح داده شد‌ه‌است «ریچ کاردها یک فرمت تازه سود کاوش می باشند که مبنی بر  توفیق ریچ اسنیپ‌ها تشکیل شده‌اند. صحیح مانند ریچ اسنیپت‌ها، ریچ کاردها از علامت گذاری ساختار یافته schema.org برای اکران محتوا در فرمتی بصری و جالب خیس با دقت بر ارائه تجارب کاربری گوشی خوب استعمال می‌نمایند».

با استعمال از ریچ کاردها، تارنما شما فرصتی برای جذب بیشتر کلیک‌ها، بخصوص از روش یوزرها موبایلی داراست. به صورت خلاصه ریچ کاردها به شما اذن می دهند وب سایت شما بارزتر و از لحاظ بصری جذابتر اکران داده خواهد شد. براین اساس موتور کاوش خصوصیت‌هایی را برای مجموعه‌بندی‌های بیشتر مانند حوادث، تولیدات، review و زمان‌ها بسط داده میباشد. با ساخت‌و‌ساز Rich cards، فرصتی تازه برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به برگه خویش دارید.  این خصوصیت به تحت منوی Search Appearance در کنسول جستجوی گوگل (گوگل وبمستر تولز) اضافه گردیده است.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 22 مرداد 1401 ] 13:53 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]