مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

نقشه سایت XML

موتورهای کاوش و ابزار تولید محتوا خزنده‌های رایا پارس دیگری ahrefs میباشند که صرفا از نقشه تارنما XML به کارگیری می‌نمایند. برای بهینه سازی، یک نقشه وب سایت XML یک احضاری برای خزنده URLهای لیست گردیده‌است. این یک منش درخواست موتورهای کاوش برای رسیدگی وبسایت (crawl) و ایندکس صفحه های لیست گردیده هست.
بعضا از محدودیت‌های اصلی برای نقشه وب سایت XML وجود دارااست:
•    نقشه‌های تارنما XML شاخص‌گذاری (indexation) را ضمانت نمیکنند؛ آنان صرفا URLهایی که شما برای خزیدن و ایندکس در موتورهای کاوش می خواهید توصیه می‌نمایند. 
•    نقشه‌های تارنما XML اعتبار وب سایت (authority) را منتقل نمی کنند؛ URLهای لیست گردیده پیوند اعتبار وب سایت را مانند پیوند HTML بر روی وب سایت شما قبول نمیکنند.
نقشه‌های وب سایت XML در بهبود مرتبه‌بندی قیمت متعددی ندارند.  در صورتیکه فقط در جایی یک موتور کاوش با یک URL دارنده نقشه تارنما XML رو به رو گردد بسیار بعید میباشد که URL درجه بگیرد. آن ورقه ممکن میباشد ایندکس خواهد شد البته اعتبار سایتی را ندارد که لینک و پیوند‌های HTML به شیت منتقل می‌نمایند. 

مزایای داشتن نقشه XML:
داشتن نقشه وب سایت بر روی وب سایت داده ها بیشتری را به موتورهای کاوش منتقل می‌نماید. به این ترتیب با تولید نقشه وب سایت، اتفاقاتی که برای تارنما شما خواهد به‌زمین‌خورد عبارتند از:

کلیه URLها از وب سایت شما لیست میگردند، و این دربردارنده صفحاتی میباشد که نمی‌توانستند به وسیله موتور کاوش پیدا شوند.
موتورهای کاوش صفحه ها را در الویت قرار می دهند در فیض زودتر آیتم نظارت (crawl) قرار میگیرد. شما میتوانید یک تگ را برر روی نقشه وبسایت XML صفحاتی که مهممترند اضافه فرمائید تا موتورهای کاوش آغاز تمرکز بیشتری بر روی صفحاتی دارنده الویت اجرا دهند. 
داده ها موقت ارائه می‌نماید. همینطور شما می توانید دو تگ (برچسب) از روی میل دیگر را قرار دهید تا داده ها مازاد دیگر به موتورهای کاوش برای یاری به آن‌ها جهت تحقیق وب سایت شما منتقل خواهد شد. آغاز بر چسب lastmod>> به موتورهای کاوش اگاهی میدهد یک شیت واپسین تغییرات را نموده است و سپس برچسب میگوید هر یکسری وقت یکبار یک کاغذ احتمالا تغییر‌و تحول می‌نماید. به عبارت دیگر واپسین تاریخ دستکاری و نرخ ادیت ورقه را استحضار می دهد.
به شما اطلاعاتی از راءس وبمستر گوگل می دهد؛ شما می توانید از جمله به شغل ربات گوگل دسترسی یابید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ چهارشنبه 19 مرداد 1401 ] 15:20 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]