مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

ویژگی‌های متا توضیحات خوب چیست؟

1.        تعداد کاراکترها : تعداد کاراکترها در بدون نقص و درست نشانه داده شدن ابزار تولید محتوا توضیحات متای تارنما شما اثر داراست. معمولا ۱۵۵تا ۱۶۰کاراکتر عدد ایده الی برای متا تگ توضیحات میباشد؛ البته فراموش نکنید که گزاره‌بندی درست توضیحات متا التفات متعددی داراست. عالی میباشد از اعداد و ارقام به کارگیری نکنید و لغات کلیدی را بی‌غرض در توضیحات متا متواتر ستون نکنید.
2.        محتوای جالب : متا توضیحات اصولا دعوت‌طومار‌ای به وب سایت شماست، ولی قرار وجود ندارد با تعریف‌های بدور و دراز، یوزرها را وسوسه نمائید. مهم ترین و ارزشمندترین سرفصل‌ها را به طور مربوط به به کار گیری از یک‌سری واژه کلیدی اصلی، در متا تگ توضیحات درج فرمایید.
3.        گنجاندن آیتم فراخوان : مورد فراخوان(CALL TO ACTION) یکی ترفندها برای سوق دادن یوزرها به تارنما میباشد. شما با به کارگیری از این مورد در توضیحات متا می توانید بخشی از مقاله را ذکر کرده و یوزرها را به ورود به سایتتان ترغیب فرمایید. عباراتی مثل «بیشتر بدانید»، «به طور بدون پول مقاله را اخذ نمایید» و لغات شبیه، اثرگذار خواهد بود.
4.        واژه کلیدی هدفمند : توجه داشته باشید که در صورتی‌که واژه و کلمه کلیدی کاوش گردیده به وسیله یوزرها با بخشی از متن متا تگ توضیحات مطابقت داشته باشد، گوگل رغبت متعددی به استعمال از آن و پر رنگ کردن توضیحات متا در نتیجه ها کاوش دارااست. براین اساس نرخ کلیک وبسایت خویش را بالا میبیرید.
5.        پررنگ‌کردن خصوصیت جنس یا این که سرویس ها : در‌حالتی که در حوزه تکنولوژی فعالیت می کنید، تاکید و پررنگ‌کردن خصوصیت‌های خاص فرآورده، ارزش مطلوب و خصوصیت‌هایی از این دست، ترفند نیکی برای ترغیب یوزرها میباشد. عملکرد فرمائید مهمترین و مفیدترین داده ها را در متا تگ توضیحات درج نمایید تا برای کلیک کردن بر روی لینک و پیوند وب سایت شما، یوزرها لحظه‌ای اندیشه نکنند.
6.        مطابقت و همخوانی محتوا : مهم ترین خصوصیت متا توضیحات، مطابقت و همخوانی با محتوای شیت میباشد. این قضیه از آن جهت عنایت دارااست که گوگل از بی‌رابطه بودن متا با محتوای وب سایت شما آگاه می شود و در شکل سرپیچی، وبسایت شما‌را پنالتی می‌نماید.
7.        منحصربه شخص بودن : برای هر برگه تگ متا توضیحات منحصربه‌فرد بنویسید، در غیر این شکل تجربیات کاربری وب سایت شما در گیر خلل میشود .
8.        اسکن نکنید : از درج توضیحات متا به طور نسخه برداری گردیده، دوری کنید و کارایی نمائید توضیحات متا را از تازه بنویسید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 5 ]

[ چهارشنبه 12 مرداد 1401 ] 13:18 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]