مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

اهداف اسمارت چه ویژگی‌هایی دارند؟

واقع بینانه بودن

برای گزینش غرض SMART  شما می بایست ابزار تولید محتوا مطمئن گردید که مقصود شما واقع بینانه میباشد. هدف ها واقع بینانه، اهدافی می‌باشند که شما مایل و کار کشته به ایفا آن می باشید و میتوانید با بهبود مدل معاش فعلی خویش به آن ها دست پیدا نمایید.

به عبارتی‌طور که جی آبراهام می گویید: شما می بایست بدانید که میخواهید چه کاری اجرا دهید، چرا می خواهید این شغل را ایفا دهید و تیم مهارت‌های شما چیست. در شرایطی که هدف ها شما اکنون بر پایه ی بضاعت و توان‌ها و تجهیزات شما نباشد، هوشمند نیستند. چه در هم اکنون انتخاب هدف ها تجاری باشید و چه هدف ها فردی، سخنان آبراهام صحت دارد.

چهت نیل به هدف ها کاری خویش چه کاری بایستی ایفا دهید؟ هدف ها کاری میتواند مشتمل بر فروش بیشتر، ارتقا سطح رئیس سازمان یا این که راهبری یک مشتری تعالی باشد. مقصود موردنظر شما هر چیزی که است، مطمئن گردید که با مجال، انرژی و تجهیزات شما منطبق دارااست. صراحت دارد که باخت‌ها میتوانند کاتالیزوری برای تغییر تحول باشند و به شما انرژی مجدد دهند، ولی در حالتی‌که هدفتان واقع بینانه نباشد، رجوع مجدد به مسیر توفیق برایتان مشقت بار خواهد بود.



دارنده چارچوب وقتی مشخص و معلوم

اصل آخری در تمجید هدف ها  SMART انتخاب یک چارچوب وقتی معین میباشد که طی آن بتوانید به مقصود خویش برسید. به خودتان مجال معقولی چهت نیل به هدفتان بدهید. آیا فکر میکنید می توانید در پهنا شش ماه، یک‌سال یا این که دو سال به درآمد گزینه‌لحاظ خویش برسید؟ داشتن یک چارچوب هنگامی معلوم برای رسیدگی ترازو گسترش شما در مسیر وصال به مقصود ضروری میباشد.

در‌صورتی‌که در چارچوب هنگامی معلوم‌گردیده به غرض خویش نرسیدید، وقت آن میباشد که مجدداً چک فرمایید، آیا مقصود شما قابل‌کسب و واقع بینانه بود؟ مقطع شما خیلی کوتاه بود؟ یا این که تنها از مجموع اقتدار خویش استعمال نکردید؟ زمانی از هدف ها SMART  چهت نیل به آنچه میخواهید به کارگیری می کنید، هیچ اشکالی ندارد که هدف ها خویش را مجدداً تهیه فرمائید تا بتوانید دلایل عدم استحصال به هدف ها گزینه‌نظرتان را مشخص و معلوم فرمائید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 6 ]

[ سه شنبه 11 مرداد 1401 ] 12:17 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]