مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

چگونه پنالتی پنگوئن را رفع کنیم؟

پنالتی پنگوئن گوگل دستی وجود ندارد و گوگل نمی‌تواند امداد ابزار تولید محتوا چندانی به صاحبان تارنما‌ها بکند. گوگل بیشتر میل داراست چنین تصور نماید که یوزرها غلط می‌نمایند. در هر شکل، برای ارسال درخواست بازبینی، توضیح دهید چگونگی تارنما شما چه طور میباشد و آیا به خیال و خاطر چگونگی نادر لینک و پیوند‌ها اسپم گردیده‌اید یا این که مفاد دیگر. البته خوب میباشد سخنی درباره «تلف کردن ترافیک» یا این که «ضرر و زیان در تجارت» نگویید.
از‌آن‌جا‌که غرض گوگل پنگوئن شناسایی اسپم‌ها و لینک و پیوند‌های غیرطبیعی میباشد، می بایست آغاز آحاد مصادیق اسپم را که در تارنما شما وجود داراست، حذف فرمایید. گه گاه، گوگل درباره عمل‌های اسپم برای شما پیام ارسال می‌نماید. این پیام‌‌ها معمولا در Google Webmaster Central باقی میمانند. شاید بعداز پژوهش پیام‌ها متوجه گردید که گوگل به خطا شما‌را جریمه نموده است، در این حالت میتوانید درخواست بازبینی و تجدیدنظر برای گوگل ارسال نمایید. اما در بیشتر مواقع، جواب گوگل این میباشد که تغییر‌و تحول الگوریتمی موقت میباشد و به طور خود کار صورت گرفته میباشد، خیر به وسیله نیروی انسانی!

برای رفع پنالتی پنگوئن گوگل، به مورد ها تحت اعتنا فرمائید:

شناسایی آحاد لینک و پیوند‌هایی که به وبسایت شما لینک و پیوند می باشند؛
انتخاب پیوند‌های بد از عالی؛
حذف یا این که no follow کردن پیوند‌هایی که مضر می‌باشند؛
تهیه و تنظیم فولدر disavow بک پیوند‌هایی که کارکشته به حذفشان نیستید.
وقتی که‌این اقدامات را ایفا دهید، گوگل پنگوئن تارنما شمارا بازبینی می‌نماید و مبنی بر تغییراتی که تولید کرده‌اید، به وبسایت شما مرتبه می دهد. تا سال ۲۰۱۶، این عمل یکسری ماه ارتفاع می کشید یا این که دو توشه در سال ایفا می شد؛ ولی فعلا، الگوریتم پنگوئن گوگل، در لحظه تغییرات را نظارت می‌نماید و آپ دیت رسانی را سریع‌خیس از پیش ایفا می دهد. این خصوصیت پنگوئن گوگل مانند خنجر دولبه میباشد: از یک طرف جايگاه سایتتان خیلی زود بالا می‌رود و از طرف دیگر، خیلی زود پنالتی می شوید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ شنبه 8 مرداد 1401 ] 11:57 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]