مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

در تولید محتوا پرسونای مشتری را طراحی کنید

آغاز می بایست مشاهده کنید با چه ابزار تولید محتوا کسی حرف می کنید، چطور میخواهید با آنان حرف نمائید و چطور آن ها را پیدا می کنید.
یک محتوای عالی و غالب می بایست طوری باشد که هر خواننده شم نماید شما مستقیماً با وی حرف میکنید. موتورهای کاوش نیز تک تک هم و حزن خویش را بر رضایت مخاطب از اینترنت‌وب سایت‌ها گذارده‌اند. هر الگوریتمی که به‌روزرسانی می گردد با مقصود حذف کارداران نارضایتی استفاده کننده و بالا آوردن وب سایت‌های کاربرپسند پیش می روند. به این ترتیب با ایجاد محتوای کاربرپسند حتی با به‌روزرسانی الگوریتم‌های گوگل نگرانی بابت پنالتی و جریمه‌های گوگل نخواهید داشت. چراکه شما در راستای هدف ها گوگل گام برداشته‌اید.
برای اینکه بتوانید این احساس رضایت را در مخاطب ساخت و ساز نمایید بایستی با آن ها و مشتریانتان صمیمی و محاوره ای باشید. بایستی آن‌ها‌را عالی بشناسید همانگونه که دوستان سابق‌تان را می شناسید. اشتباهات و خوف‌هایشان را بشناسید و همین طور با رویاها، خواسته ها و فانتزی‌هایشان آشنا بوده و راه‌حل وصال به آن‌ها‌را بدانید. پرسونای مشتری یعنی شخصی که قصد دارید با محتوای خویش او‌را جذب فرمایید. این شخصیت نسبتاًً تخیلی می بایست مختصات استفاده کننده غرض شما‌را اکران دهد یعنی کسانی که به احتمال زیاد از تولید ها شما خوششان میاید و از شما خرید خواهند کرد. تشکیل داد پرسونای مشتری نیاز به اندکی تفحص یاور با پاره ای پیش گویی و گمان دارااست.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ پنجشنبه 6 مرداد 1401 ] 11:49 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]