مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

نمونه اولیه خود را با کاربران واقعی تست کنید

مدام خوب میباشد تا مثال اول جریان کاربری خویش را ابزار تولید محتوا با یوزرها حقیقی آزمایش نمائید. می توانید از دسته کوچکی از مخاطبان گزینه مقصود خویش (که متشخص خریدار شما مطابقت و همخوانی میباشند) برای آزمایش استعمال نمائید. طبق نیاز خویش مثال‌های متعددی را ساخت نمائید. از این دسته بخواهید مثال اول شمارا رسیدگی کرده و اقدامات جاری ساختن‌گردیده را بیابند. آنان‌را تشویق فرمایید برخورد صادقانه‌ای را ارائه دهند.

هنگامی برخورد آنان‌را پیدا کردید. کوشش نمایید با به کار گیری از آزمایش A/B به اشتباهات بپردازید. شما می توانید بیش تر از یک جایگزین برای حل یک مساله خاص ارائه دهید. آزمایش A/B به شما امداد می‌نماید شایسته ترین راهکار ممکن را با باور تعیین فرمائید.

ولی حصول به مشتریان حقیقی وواقعی در آزمایش مثال نخستین گران میباشد. با این هم اکنون این مساله را تحت عنوان سرمایه‌گذاری در ایجاد کرد یک اینترنت‌وبسایت با تبدیلات فروش بالا در حیث بگیرید. همینطور، می توانید متخصص UX را استخدام نمائید تا مسائل بالقوه را با جریان کاربری جانور پیدا نماید. این گزینه ارزان‌خیس خواهد بود، البته به اندازه آزمایش با مشتریان حقیقی وواقعی جامع وجود ندارد.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ يکشنبه 2 مرداد 1401 ] 13:51 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]