مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

9 نکته درباره صفحه ی "درباره ما " برند شما قسمت دوم

از سرگذشت خودتان بگویید
حتی در‌حالتی که مارک شما سرگذشت جالبی ندارد، ابزار تولید محتوا شما گشوده هم میتوانید سرگذشت خودتان را توضیح دهید. روی مواقعی تمرکز کن که کمپانی شما‌را یک موجودیت بی نقص تبدیل می نماید.
در واقع این دقیقاً به عبارتی کاری میباشد که مشتریان ما با دیدن شیت ی "در امر ما" ما اعمال می‌دهند. متاسفانه، این چیزی وجود ندارد که ما بتوانیم شخصاً با آن حصول اعتبار کنیم، البته همچنان برای کلیه چیز می بایست یک ماجرا تعالی داشت.  این روایت در بالا بنابراین شروع می شود که شما سپرده گذاری نسبتاً اندک خویش را مستند می‌کنید، در سال 1981 تحت عنوان یک کدام از 150 مغازه های square foot بوده اید، آحاد مسیرهایی را که طی نموده اید تا کنون، با تنی چند از عکسها، این مسیر را درگذر مجال به اکران بگذارید. دیدن تغییر تحول چگونگی عکسهای شما در گذر مجال خیلی بهتر میباشد و بیشتر مشابه یک شجره طومار ی خانوادگی می‌ماند. همینطور جايگاه بندی مشتریان و دکمه های به اشتراک گذاری در شبکه‌های‌عمومی می‌تواند داده ها این برگه را توانا خیس نماید.
 
•    از اینکه تیتر فرمایید برای کجا می‌باشید، نترسید. در صورتی‌که هشت سال پیش، دفتر کار مرکزی شما به اطراف فعالیت اجرایی شما تبدیل شد، برای آن جشن و پایکوبی بگیرید. هر چقدر عموم بیشتر مارک شما‌را بشناسند، مارک شما بیشتر آیتم متکی بودن خواهد بود. ما آلرژی خودمان را نسبت به بازاریابی که یک شرکت نیاز داراست جاری ساختن دهد تا خویش را غیروابسته حس نماید، از دست داده ایم.
•    نیازی وجود ندارد تمامی چیز را به عموم بگوئید. درصورتی که شرکت شما 80 سال میباشد که فعال سازی گردیده است عموم قصد ندارند که تمامی ی تغییراتی که سال به سال برای شما پیش آمده را تحقیق نمایند. به این ترتیب، داده ها خویش را غربال نمایید، و عناصری را تیتر فرمائید که برای همگی جذاب باشد، البته ماجراهای  ویندوز تازه و تغییراتی که حمایت کنندگان شیت برای خودشان داشته اند را مراقبت فرمائید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ چهارشنبه 29 تير 1401 ] 13:18 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]