مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

استفاده از سایت feedly در تولید محتوا

وبسایت Feedly شایسته ترین جایگزین و منبع برای خواننده‌گان ابزار تولید محتوا سابق گوگل میباشد. این وبسایت به شما این قابلیت و امکان را میدهد که بتوانید آحاد خبر‌ها مرتبط با مورد تارنما خویش را از وب لاگ ها و وبسایت های شبیه در یک جای داشته باشید. هر اینترنت سایتی میتواند به تارنما feedly بپیوندد و شما میتوانید وبسایت ها ی تازه و خبرها آنان را دنبال فرمایید فارغ از اینکه از آن وبسایت دیدن فرمایید. هم اینگونه شما می‌توانید هر تعداد سایتی را که میخواهید در لیست عشق و علاقه مندی های خویش قرار دهید و یا این که آنان‌را در فولدر های گوناگون سازماندهی فرمایید.
با این ابزار کاربردی برای ساخت و ساز محتوا، شما میتوانید هرروز تک تک خبر ها مرتبط با تجارت خویش را بازرسی نمائید و در ارتباط آنان محتوا ها ای نو و دیدنی بنویسید.
 

 
دقت داشته باشید که در شرایطی‌که در میان تارنما هایی که در feedly دنبال نموده اید، سایتی را مشاهده کردید که دقیقا مورد متبوع شمارا که می‌خواهید در سایتتان قرار دهید پست کرده،  عصبانی نشوید و تلاش فرمائید در گوگل کاوش نمایید تا شیوه های بهتری برای تایپ کردن آن قضیه بیابید. هم اینگونه می‌توانید به سراغ حیث هایی که در زمینه ی آن پست داده گردیده بروید و پیرو سوالاتی که در آن پست بی پاسخ باقی مانده بگردید و راجع‌به پاسخ به عبارتی سوال های محتوای نو ساخت‌و‌ساز نمایید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ سه شنبه 28 تير 1401 ] 13:46 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]