برای نوشتن محتوا ابتدا باید مخاطبان خود را بشناسید
شناختن کاربر به لحاظ بی آلایش میآید، ابزار تولید محتوا البته اکثر نویسندگان پیش از تایپ کردن محتوا، سوای اندیشیدن به اینکه به چه چیزی میخواهند دست پیدا نمایند و چه افرادی را پایین اثر قرار دهند دست به خودکار میشوند. پیش از تایپ کردن محتوا این سوال ها را از خویش بپرسید: چه کسی کاربر اساسی اینجانب میباشد؟ چه طور یک استفاده کننده ثانویه میتواند روی کاربر مهم اینجانب اثر بگذارد؟
برای مثال، از شما میخواهند چند محتوا برای تارنما حقوقی تهیه و تنظیم فرمائید. مخاطبین اساسی شما ممکن میباشد مشتریان حقوقی باشند. با این هم اکنون، مخاطبان ثانویه شما بسیار بزرگ خیس میباشند و میتوانند دربرگیرنده نماینده قانونی های دیگر، خبرنگاران حقوقی و یا این که هر کسی باشد که ممکن میباشد در بعدی به سرویس ها شما نیاز پیدا نماید. شما بایستی مطمئن گردید که با تایپ کردن محتوای مطلوب، مطالب شما برای کلیه ی این مخاطبان قابل دسترس و جذاب میباشد. پیش از تایپ کردن محتوا از خویش بپرسید این تیم از مخاطبان چه سوالاتی را در زمینهی یک نوشتهی علمی ی خاص ممکن میباشد مطرح نمایند؟ آنها به چه نوع اطلاعاتی نیاز داراهستند؟
برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,
[ بازدید : 4 ]
[ يکشنبه 26 تير 1401 ] 13:12 ] [ حامد ]
[ ]