مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

طراحی و سئو سایت مطابق با الگوریتم Mobile First Index توسط وب 24

مسلماً شما هم تا به امروز متوجه التفات جستجوهای موبایلی ابزار تولید محتوا در سکو وبسایت‌تان گردیده‌اید. الگوریتم Mobile First Index درواقع مهر آخری بر تاکید گوگل به اعتنا به با صرفه‌سازی وبسایت‌ها برای تلفن همراه‌های تلفن همراه بود. این الگوریتم در کار همگی تارنما‌هایی که مطلوب موبایل‌های تلفن همراه نبودند را کنار زد و زمانه جدیدی را در ساخت وب سایت و seo رقم زد.

دسته اینترنت 24، پیش کسوت 15 ساله خویش در قضیه طراحی وب سایت و بهینه سازی از آغاز یاور با تغییرات این الگوریتم، طراحی وب‌ها را مبنی بر اصول الگوریتم Mobile First Index جاری ساختن داده میباشد؛ به شکلی که امروزه همه تارنما‌های پیاده سازی‌گردیده بوسیله این مجموعه به طور ریسپانسیو برای تلفن همراه‌های گوشی در حیث گرفته میگردند. خلال این سئوی تارنما‌ها هم تماماً مبنی بر با اصول این الگوریتم ایفا می‌گردد. در صورتیکه که نیاز به داده ها تکمیلی در مسئله طراحی وب سایت و سئوی خویش دارید، میتوانید با مراجعه به شیت مشورت کردن بدون پول ساخت وب سایت به کامل شدن هیبت بپردازید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین مجال با شما تماس بگیرند.

گردآوری‌بندی

الگوریتم Mobile First Index برای در حق تقدم قراردادن ایندکس ورژن تلفن همراه وب سایت‌ها به وسیله گوگل ارائه شد. این الگوریتم در واقع پیامی بود برای اینترنت‌مسترها تا به ورژن گوشی سایتشان اعتنا علامت دهند و حتی آن را بیشتر از ورژن دسکتاپ آیتم اعتنا قرار دهند. هنگام نظارت سایت خویش در قبال mobile first indexing بایستی سه نکته را در حیث بگیریم در آغاز اینکه آیا وبسایت اینجانب ریسپانسیو میباشد؟ دوم اینکه ورژن موبایل برای سایت اینجانب کاربرد دارااست یا این که نه؟ و سوم اینکه یوزرها موبایل به راحتی به اینترنت سایتتان دسترسی دارا‌هستند و یا این که نه؟پاسخ‌های شما به‌این سوال ها اثر مستقیمی در مرتبه سایتتان خواهد داشت.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ سه شنبه 31 خرداد 1401 ] 13:14 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]