مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

رهبران موفق چطور شکست را جبران می کنند؟

هیچ کس دوست ندارد باخت بخورد. در کاری ابزار تولید محتوا کوتاه داخل شدن یا این که مایوس کردنِ انسان های اطرافتان قادر است منجر شم شرمندگی، گناه و ناامیدی در شما گردد که همینطور قادر است مانعی در منش غرض تان باشد. این یک حس طبیعی میباشد که قادر است به هر بیزنس کوچکی و یا این که ایجاد اشتغال جسور نیز ضربه مارک. ولی برای جبران باخت چه کاری می اقتدار جاری ساختن بخشید؟
 طبق داده های عددی محل کار حقوقی طرفداری از دستیابی و شغل های خرد در ایالات متحده، به صورت معمول 80 درصد دستیابی و شغل های خرد یک‌سال اولیه را میگذرانند و فقط نیمی از آن‌ها تا پنج سال آن‌گاه باقی میمانند و سایر پس از ناکامی از ادامه فعالیت صرفنظر می نمایند. ولی در زمان دهه این موسسه های خرد به یک سوم تقلیل مییابد. 
جان آسارف مدیرعامل کمپانی NeuroGym و مولف دارای شهرت روزنامه نیویورک تایمز ذکر می نماید که " آحاد فرضیه های اول درباره باخت این میباشد که هر شخص فعالیت آفرین چند توشه ناکامی می‌خورد و یک توشه غالب میشود....از ناکامی سکویی برای پرتاب استعمال فرمائید، خیر علامتی برای متوقف کردن شما و حصول و کارتان. اشخاص ناکامی را چطور تعریف‌و‌تمجید می نمایند، بعداز ناکامی تناول کردن چه رمانتیک دارا‌هستند؟ آیا آنها به راه و روش خویش ادامه می‌دهند یا این که عمل خویش را برای مدام رها می نمایند؟" 
هنگامی که بدانید ناکامی بخشی از استارت یک تجارت نو یا این که تبدیل شدن به یک کارآفرین میباشد، چطور میخواهید جبران خسارت ها فرمائید؟ در‌صورتی‌که تحت عنوان رئیس یا این که رهبر اشتباهی مرتکب گردید، در اینجا تعدادی نحوه را مطرح میکنیم تا بتوانید به جبران باخت بپردازید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ يکشنبه 8 خرداد 1401 ] 13:27 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]