مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

نحوه نگارش نقل قول مستقیم

برای تایپ کردن نقل قسم بدون واسطه می بایست اعتنا داشته ابزار تولید محتوا باشیم که‌این نوع نقل عهد مشتمل بر درج عین لغت ها فرد دیگری در نوشتار خودمان میباشد.

1. نشانه های نقل عهد و پیمان مدام به طور جفت (گشوده و بسته) می‌باشند. نمی توانید نقل عهد را گشوده نمایید و در نقطه پايان مقاله آورده شده، آن را نبندید.

2. اگر که مقاله اورده شده، گزاره بی نقص باشد، کلام نخستین نقل عهد و پیمان بی واسطه می بایست با حروف گران قدر نوشته گردد.

3- زمانی مطالب گفته شده یک قطعه برای مثال اساسی میباشد، نیازی به به کارگیری از سخن بلندمرتبه وجود ندارد.

4- در‌صورتی‌که نقل عهد و پیمان بی واسطه در میانه گزاره جدا شد، نیازی وجود ندارد اولِ ادامه نقل قسم را که بعدتر میاید، با سخن گرانقدر بنویسید.

5- در آحاد مواقعی که گفته شد، توجه فرمایید که طریق استعمال از علائم نگارشی مثل نقطه یا این که ویرگول به‌این شکل میباشد که مدام پیش از نشانه نقل عهد آخری و به اصطلاح داخل نماد نقل عهد قرار می‌گیرند. یادتان باشد ممکن میباشد در هیبت های متفاوت نگارشی و در امر لهجه انگلیسی کشورهای دیگر، آیین نامه استعمال از این علائم گوناگون باشد.

هنگامی درگیر ساخت و ساز محتوای نقل عهدوپیمان می‌باشید که دارنده نادرست املایی یا این که گرامری میباشد، می بایست نادرست را به‌این شکل تصحیح نمایید که واژه Sic را به طور کج یا این که ایتالیک باطن کروشه قرار دهید. Sic از لهجه لاتین گرفته گردیده‌است و معنایی متساوی «بدین ترتیب»، «از این رو» و یا این که «به‌این شکل» دارااست. این واژه به خواننده این پیام را می‌رساند که متن نقل قسم دقیقا همانی میباشد که ذکر نموده اید و غلط مرتبط با شما وجود ندارد.
آقای جانسون در خصوص این تجارب میگوید: "این واقعه سبب گردیده است که اینجانب در زمینه ی موجودات فرازمینی [Sic] تجدید حیث کنم."

6. استعمال از نقل عهدوپیمان در صورتیکه اثرگذار میباشد که بیشتراز حد به فعالیت نرود و حدودا کوتاه باشد. نقل عهد های زیاد مخصوصا در یک نوشته‌علمی تحقیقاتی سبب می توان به حیث رسد که برای اعلام کردن صحبت اساسی خویش تلاشی نکرده اید و در واقع هیچ ایده ای ندارید. این فعالیت می‌تواند سبب خسته شدن خواننده هم بشود، زیرا اکثریت خوانند‌گان درپی یافتن حیث شما در آن ایده و تامل میباشند، خیر تلاوت پی درپی نقل پیمان هایی از سایر افراد.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 5 ]

[ دوشنبه 2 خرداد 1401 ] 11:49 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]