چگونه داستان سرایی خلاقانه موجب جذب مخاطبان یا خرید از وبسایت شما میشود؟
با روایت سرایی خلاقانه میتوانید خوانندگان خویش ابزار تولید محتوا را سرگرم نمائید و آنهارا ترغیب فرمایید روی لینک و پیوند اینترنتوبسایت شما کلیک نمایند، به عضویت وب سایت شما درآیند و خرید نمایند. درین نوشته ی علمی پنج نوع ماجرا خلاقانه که در بازاریابی محتوا کاربرد داراهستند، معرفی شدهاست. برای بخش اعظمی از اشخاص، اصطلاح "روایت سرایی " موجب زنده شدن خاطرات شعرهای مهدکودک یا این که قصههای جذاب زمان کودکی مانند "زیبای خفته " یا این که "سیندرلا " میخواهد شد.
به این ترتیب، چهگونه قصه سرایی در دنیای بازاریابی که غالباً آکنده از داده میباشد، کاربرد داراست؟ شاید اعتقادوباور نکنید البته برخی از اصول روایت گویی در بازاریابی قابل به کار گیری می باشند؛ مثل تشکیل داد روایت با کلمه ها، اعلام کردن جملهها با احساسات و ساختوساز تأثیر به یادماندنی در خوانندهگان. برندها و بازاریابها نیز می توانند قصه بگویند و داستان گو باشند، درحالتی که این عمل به صورت مؤثر در حوزه بازاریابی صورت بپذیرد، روایتهای خلاقانه می توانند اعجاز نمایند، با مخاطبان شما رابطه برقرار کرده و آنانرا به خرید ترغیب نمایند.
برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,
[ بازدید : 4 ]
[ دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ] 13:52 ] [ حامد ]
[ ]