مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

چگونه داستان سرایی خلاقانه موجب جذب مخاطبان یا خرید از وب‌سایت شما می‏شود؟

با روایت سرایی خلاقانه می‏توانید خوانند‌گان خویش ابزار تولید محتوا را سرگرم نمائید و آنها‌را ترغیب فرمایید روی لینک و پیوند اینترنت‏وبسایت شما کلیک نمایند، به عضویت وب سایت شما درآیند و خرید نمایند. درین نوشته ی علمی پنج نوع ماجرا خلاقانه که در بازاریابی محتوا کاربرد دارا‌هستند، معرفی شد‌ه‌است. برای بخش اعظمی از اشخاص، اصطلاح "روایت سرایی " موجب زنده شدن خاطرات شعرهای مهدکودک یا این که قصه‌های جذاب زمان کودکی مانند "زیبای خفته " یا این که "سیندرلا " می‏خواهد شد.

به این ترتیب، چه‌گونه قصه سرایی در دنیای بازاریابی که غالباً آکنده از داده میباشد، کاربرد داراست؟ شاید اعتقادوباور نکنید البته برخی از اصول روایت گویی در بازاریابی قابل به کار گیری می باشند؛ مثل تشکیل داد روایت با کلمه ها، اعلام کردن جمله‌ها با احساسات و ساخت‌و‌ساز تأثیر به یادماندنی در خواننده‌گان. برندها و بازاریاب‏ها نیز می توانند قصه بگویند و داستان گو باشند، در‌حالتی که این عمل به صورت مؤثر در حوزه بازاریابی صورت بپذیرد، روایت‌های خلاقانه می توانند اعجاز نمایند، با مخاطبان شما رابطه برقرار کرده و آنان‌را به خرید ترغیب نمایند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 ] 13:52 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]