مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

نه روش را برای کشف امور مربوط به واقعیت های بازاریابی محتوای تصویری

1. لایو فیسبوک
کالا طلایی بازاریابی محتوا در سال پیشین، لایو ابزار تولید محتوا فیسبوک بود که در پی آن نیز به طور گام به گام فیسبوک Watch هم بوجود آمد. با تمامی این ها در ماه پیشین، Michael Stelzner که یک نظارت کننده رسانه های اجتماعی میباشد، یک خبر فوق العاده را اظهار کرد و آن اینکه از دربین چهار طرحی که به طور هفتگی در کاغذ فیسبوک خویش ارائه می نماید، قرار میباشد سه نرم‌افزار را کنسل نماید!

یعنی صحیح وقتی که برندهای گوناگون نو داشتند مضمون‌ اجرای زنده را می پذیرفتند و ترازو تعلق آن ها به فیسبوک از هر مجال دیگری بیشتر میشد، پیشروان صنعت های متفاوت خویش را از این اپلیکیشن عقب کشیدند! آیا این نهایی بر نرم افزار فیسبوک میباشد که ما آن را میشناسیم؟

چرا ویدئوهای فیسبوک را متوقف میکنیم ...

ما جدیدا سه اپلیکیشن ویدئویی هفتگی خویش را بر روی رخ بوک کنسل کردیم، اذن بدهید توضیح بدهم چرا. - مایک

پست گردیده به وسیله Social Media Examiner در روز چهارشنبه، 17 اکتبر سال 2018

Stelzner که تنظیم کننده گران قدر ترین کنفرانس رسانه های اجتماعی عالم میباشد، به روشنی توضیح داده میباشد که تنها به خیال اینکه ویدئوهای فیسبوکی این مارک حذف گردیده اند، بازاریابی ویدئویی قدرتمندتر از مدام پا به میدان نهاده میباشد.

البته ایراد کجاست؟

محتواهای وقتگیر برای موسسات رسانه ای عمل نمی کردند. Stelzner در PSA خویش میگوید: جهان با گاز در هم اکنون تغییر تحول میباشد و هنگامی حقیقت ها در حالا تغییر‌و تحول میباشند، ما هم بایستی تغییر تحول کنیم».

این اعلان ویدئویی به شیوه کنایه آمیزی از روش فیسبوک پخش شد، در حالی پیام آن این بود که به مکان سروکله زدن با فیسبوک، خوب میباشد جاری و انعطاف پذیر باشیم و بر روی محتوایی تمرکز کنیم که مخاطبانمان بیشترین استقبال را از آن می نمایند. در واقع تحت عنوان بازاریاب، ما بایستی مدام بپرسیم قدم‌بعدی چیست و بر پایه ی آن شغل های خویش را تهیه کنیم.

به عبارت دیگر، یا این که بایستی یک ساعت کمتر بخوابید و یااینکه یک ساعت بیشتر مدیتیشن اجرا دهید. شبکه های عمومی دیگر اینستاگرا م زمانی بر راز ترک آنچه موثر وجود ندارد و نمی تواند در دنیای رقابت الهام نصیب باشد، تلف نمیکنند. استوری های اینستاگرام(Instagram) و فیسبوک مشابه مخاطبان استوری های اساسی اسنپ چت می‌باشند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ پنجشنبه 15 ارديبهشت 1401 ] 10:47 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]