مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

نمونه ای از محتوای داده محور

اینجانب برای وب سایت دیگری پستی نوشته ام به عنوان: ابزار تولید محتوا پشت پرده استراتژی بازاریابی محتوای میلیونی B2B کمپانی Instapage

.
پیش از اینکه پست خویش را بنویسم، مقداری مطالعه کردم تا ببینم مخاطبانم دوست دارا هستند چه نوع پستی را ببینند. اعتنا داشته باشید که تحت عنوان یک مولف / بازاریاب محتوای فریلنسر، مخاطبان مقصود اینجانب معمولا مدیران بازاریابی، بازاریابان در هم اکنون رویش و مدیران محتوا می باشند.

اینجانب نوع پست هایی که به تازگی در کار اینجانب یعنی بازاریابی رایج گردیده اند را در لحاظ گرفتم. از روش تحقیقاتی که ایفا دادم متوجه شدم که به تازگی مخاطبان مقصود اینجانب اعتنا متعددی به روایت توفیق بازاریابی محتوا آرم داده اند. همچنین به محتواهایی اعتنا دارا‌هستند که می‌توانند پشت پرده کمپین های بازاریابی را به آن ها علامت دهند.

براین اساس اینجانب هم پست خویش را برهمین پایه نوشتم. برای تبلیغ پستم هم به سراغ پلتفرم های مختلفی رفتم، از تیم های فیسبوکی استارت کردم، آن‌گاه به سراغ وب سایت Reddit

 رفتم. در وبسایت Reddit پست اینجانب حسابی گل کرد و در قسمت پست های داغ مرتبط با بازاریابی محتوا قرار گرفت:


به تعدادی ساعت نکشیده در بخش پست های داغ روز در نصیب r/GrowthHacking هم قرار گرفت.



نمی دانم چرا این تمامی این پست دوستداشتنی شد و گزینه پناه قرار گرفت تا حدی که در نصیب پست های داغ روز قرار گرفت. تنها میدانم که اینجانب درباره آنچه مخاطبم دوست دارااست بداند، تفحص کردم و بر این شالوده محتوای خویش را ایجاد کردم این دستور برای هر محتوایی که وایرال میگردد، صحت می نماید، زیرا محتواهای دوستداشتنی معمولا داده مبنا میباشند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ پنجشنبه 8 ارديبهشت 1401 ] 11:16 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]