چگونه میتوانید برای محتوای قدیمی مجدد هدف گذاری و آنها را به روزرسانی کنید؟
نحوههای متعددی وجود داراست. ابزار تولید محتوا
بعضی از هدف ها رایج محتوا عبارتند از:
تدبیر و یادگرفتن
هدایت یوزرها به سمت چرخه خرید
تسریع مجال برای خرید
تقویت متکی بودن و تخصص
ترغیب ذهنیت دنبالهرو
فروش محصول ها و سرویس ها
استقرار مارک
تدبیر و یادگرفتن
وقتی که از تحقق هدف ها متبوع رضایت داشتید، گامبعدی این میباشد که محتوای خویش را تاثیرگذارتر فرمایید.بعضی از تکنیکهایی که اینجانب اکثر زمان ها برای تاثیرگذاری بیشتر محتوای هدفمندم (دراین باره مقصود دوراندیشی و یادگرفتن میباشد) به فعالیت می گیرم، عبارتند از:
غرض قرار دادن خصوصیتهای SERP مانند جوابهای ویژه و حاصل بی نیاز گوگل.
بیشتر پرداختن به موضوعات محتوا.
پاسخگویی به سوال های اساسی مخاطبان.
توسعه و گسترش اعتبار داخل وبسایت برای جابجایی به صفحه ها موضوعی اصلی.
استعمال از محتواهای متعدد.
به روزرسانی هدف ها محتوا در شغل
در اینجا مثالای از این راه ظریف وجود دارااست (روشنسازی: این مثال براساس WorldFirst میباشد که اینجانب با آن شغل میکنم).
بعضا از خصوصیتهایی که برای یادگرفتن و درایت عموم (که در این باره متعلق به ارز است) استعمال می گردد، در موردها تحت قابل مشاهده میباشد.
جواب به مهمترین سوال ها استفاده کننده، سختی ها اطلاعاتی و وضعیت یابی محتوا در چارچوبی که از نتیجه ها بی نیاز گوگل امان و همینطور مخاطب را در یک هجرت اطلاعاتی هدایت مینماید.
ارتقاء پوشش موضوعی و قیمت ورقه بصورت غیر وابسته به مراد تولید چارههای متبوع برای بازدیدکنندگان تارنما.
بکارگیری اشکال محتوای ترکیبی برای نگهبانی از محتوای موردنظر و انتخابی استفاده کننده، گنجاندن محتوا در بقیه مورد ها عمودی (دراین مورد جستجوی تصویر، به علاوه صفحه های حاصل کاوش یک دست)، و چگونگی محتوای در لحاظ گرفته گردیده.
قیمت قسمت جداگانه مختص به رفع نیازهای معلوم مخاطبان.
برچسب ها: ابزار تولید محتوا , [ بازدید : 4 ][ چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ] 11:30 ] [ حامد ]
[ ]