مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

بازاریابی محتوا در سطح بین المللی

بازاریابی محتوا در سطح میان المللی در پی تولید محتوای ابزار تولید محتوا مطلوب و متناسب با هر مرزو بوم در سطح عالم میباشد. در بازاریابی محتوای در میان المللی هیچ محتوای یکسانی نیست که بتواند مخاطبان متنوع جهانی را در برگیرد. هر حصول و کاری درپی توسعه و گسترش و حصول به بازار جهانی میباشد. بدین ترتیب می بایست از امداد دسته های چندگانه و استراتژی های متنوع تعاملی فایده چیره شود.

 به طور تقریب نا ممکن میباشد که بتوان محتوا و پیام یکسانی برای بازار جهانی در حیث گرفت و برخورد و نرخ تبدیل یکسانی به دست آورد. برهان آن این میباشد که هر مملکت، حوزه‌ و یا این که منطقه دارنده نیازهای خاص، اصطلاحات و ابزارهای اختصاصی مصرف داده ها میباشد. در اینجا به بعضی از مولفه های کلیدی استراتژی بازاریابی محتوای فی مابین المللی اشاره میکنیم. 

کاربر و نیازهای او‌را بشناسید
این گزاره را بسیار می شنویم، ولی به یک ادله عالی. چه طور می‌توانید استراتژی بازاریابی محتوای خویش را فارغ از آشنایی مخاطبان فعال سازی فرمایید؟ شما نمی توانید کورکورانه محتوای آنلاین ساخت و ساز فرمائید و امیدوار باشید که کسی آن را ببیند، چه رسد به افرادی که حقیقتاً میخواهید آن را ببینند و به آن نیاز دارا‌هستند. درین طرز خیر منطقی وجود داراست و خیر اثربخشی. در قبال می بایست مخاطبان مرزو بوم غرض خویش را بشناسید.

این فرمان در معنای تدبیر مفاد پایین میباشد :

• تعطیلات محلی، سیاستها، رویدادهای اصلی خبری، اتفاق ها، اصطلاحات

• تفاوت آن‌ها با حالت مکانی کمپانی شما- از جمله ساکر (فوتبال) حدوداً در آحاد عالم ساکر خوانده میشود. 

در نظر نگرفتن تفاوت های خرد ممکن میباشد والا به حیث نرسد، ولی با گاز قادر است وضعیت شمارا تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار مبتلا اختلال نماید. به کمپین های بازاریابی که آکنده‌از محتوای بیربط، به کارگیری غلط از گویش بوده و یا این که به وسیله یک کمپانی فرنگی پایهگذاری گردیده است تصور کنید.

• آیا شما بیش تر از یک نگاه سریع به محتوای آن ها دقت کردید؟

• آیا از تولیدها و سرویس ها آن‌ها خریداری کردید؟

• به لحاظ شما مقداری اسپم به حیث نمی رسید و یا این که حس نمی کردید هیچ ارتباطی با شما و نیازهایتان ندارد و یا این که کمپانی وقت شناسایی مخاطبان خویش را نداشته میباشد؟ 

با ساخت‌و‌ساز گروه های متنوع بازاریابی می قدرت پیام مارک را به روش ای اثربخش خیس فرستاد:

 بازاریابان شما می بایست دارنده دیده اندازهای متنوع، علم و مهارت های مکانی مطلوب مانند ترجمه گویش باشند. در صورتی گروه های شما از حیث منطقهای متبحر باشند، عالی می‌توانید مخاطبان محلی خویش را شناسایی و جذب نمایید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 ] 10:21 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]