مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

پیاده سازی استراتژی محتوای اینستاگرام

فید محتوای خویش را طرح ریزی نمایید
اینستاگرام جای بسیار غوغا میباشد. ابزار تولید محتوا ماهانه، کلیه برندها به صورت میانگین 27.9  توشه در اینستاگرام پست قرار میدهند. به عبارت دیگر، برای اینکه بتوانید با این برندها یار گردید و نرخ تعامل و بازدید خویش را ارتقاء دهید می بایست به صورت روزمره پست قرار دهید. این خویش بدین معنا میباشد که می بایست دست کم از دو الی سه هفته گذشته، محتوای اینستاگرام خویش را ساخت و ساز کرده باشید. 

این فعالیت تا حدودی وقتگیر و سخت میباشد، البته به شما یاری می نماید تا محتوای منسجمی تولید فرمائید که در هر صورت کاربر شما‌را به خویش جذب نماید. فید محتوا مکانی میباشد که یوزرها او‌لین تعامل خویش را با شما تولید می‌نمایند. براین اساس داشتن مدل ویرایشی و اعتنا به نکات خوشگل شناختی می‌تواند به ساخت‌و‌ساز تصویر مارک شما یاری دهد.

شما میتوانید به یاری ابزار هایی مانند Later ، محتوای اینستاگرام (Instagram

)خویش را برای پست و تکثیر آتی از روش Facebook’s Creator Studio  طرح ریزی نمایید.  همینطور میتوانید بر پایه ی تم ماهانه یا این که هفتگی محتوا ساخت نمایید.
2.از هشتگ های مرتبط به کارگیری فرمایید
برای اینکه محتوای شما حداکثر اثر را داشته باشد، بایستی بوسیله مخاطبان غرض جذب گردد. شایسته ترین طریق این میباشد که از هشتگ های ظریف و مرتبط به کار گیری فرمایید. هشتگ ها منجر چرخش محتوا در اینستاگرام گردیده و به شما در آنالیز کمپین های بازاریابی محتوای اینستاگرام یاری می نماید. دراین مورد میتوانید از سه نوع هشتگ پایین برای باصرفه‌سازی محتوای اینستاگرام به کار گیری فرمائید.

هشتگ های ترند: هشتگ های ترند دارای شهرت ترین هشتگ های جانور در اینستاگرام میباشند. مثلا، هشتگ های بدنسازی مانند #fitinspiration, #fitstagram, #gymspiration برای مثال هشتگ های ترند در سال ۲۰۱۹ بوده‌اند.

هشتگ های همگانی: این هشتگ ها هشتگ های پر کاربرد و پربازدید در زمان سال میباشند. مثلا هشتگ های #love, #instagood, #fashion, #happy

هشتگ های خاص نیچ: این هشتگ ها منحصربه‌فرد صنعت شما می‌باشند و می‌توانند دربردارنده هشتگ مارک شما باشد. برای مثال، در حالی که #adidas  یک هشتگ مارک میباشد#streetwear, #sports, #football به عنوان مثال هشتگ های اختصاصی صنعت به شمار می‌روند.

شما حداکثر در هر پست می‌توانید ۳۰ هشتگ قرار دهید. البته به کارگیری زیاد از آن ممکن میباشد اسپم تلقی گردد.

 به صورت معدل خوب میباشد از ۵ الی ۶ هشتگ به کارگیری نمایید. پژوهش ها اخیر نماد داده میباشد پست هایی که دارنده ۹ هشتگ می‌باشند نرخ تعامل بیشتری به دست میاورند. اعتقاد و باور نتیجه ها نمائید که پیش از به کار گیری از هشتگ در خصوص آنان بازرسی نمائید. دراین باره از ابزارهایی مانند Hashtagify, All Hashtag, Seekmetrics برای شناسایی هشتگ های مطلوب به کارگیری نمایید. همینطور کوشش فرمایید مدام لیستی از هشتگ های مربوط و معروف در دست داشته باشید.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ چهارشنبه 31 فروردين 1401 ] 10:16 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]