مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

اینفوگرافیک ها باید به عنوان بخش اصلی در هر استراتژی محتوا باشند

یک سری سال پیش خلل اینفوگرافیک‏ها ابزار تولید محتوا این بود که بازاریابان آنها را با یک شیوه و پوسته ابتدایی جاری ساختن می‏کردند. بازاریابان به راحتی اینفوگرافیک را سوای پیش گویی ماجرا و داده های آن منتشر می‌کردند. اینفوگرافیک راهی سهل و آسان برای قرار دادن لینک و پیوند‌ها بود؛ ولی امروز کلیه چیز عوض شده میباشد.
 یک خبر بهتر این میباشد که زمانی از طریق صحت (مانند ارائه اطلاعات و ذکر قصه به طور تصویری) استعمال میگردد، اینفوگرافیک ها هنوز یک استدلال بسیار تأثیرگذار در استراتژی محتوا می‌باشند. درپی این قسمت هشت مزیت کاربرد اینفوگرافیک در استراتژی محتوا ارائه شد‌ه‌است.

 1. پردازش بصری خوب از متن در مغز بشر اعمال می‌گردد
 احتمالاً تعجب نمی کنید که مغز ما داده ها ارائه گردیده را در پوسته تصویری بسیار خوب از متن پردازش می‌نماید. درواقع، گزارش گردیده است که ما تصاویر را 60 هزار توشه سریع‌خیس پردازش میکنیم؛ بدین ترتیب یک اینفوگرافیک بهتر پباده سازی گردیده یکی‌از شایسته ترین شیوه‌ها برای ارتقا تعامل با اشخاص میباشد. فکر کنید ما تحت عنوان مخاطب محتوا، در سال‌های اخیر با وسعت متعددی از داده ها روبرو بوده ایم. بعضی وقتها یک راهنمای متنی 10000 کلمه و واژه ای نیاز دارید، ولی مدام این‌سیرتکامل وجود ندارد.
 داده های خسته کننده عالی نیستند و درواقع برای بخش اعظمی از اشخاص کاربردی نیستند، البته زمانی آنها را به طور تصویری درآورید، می توانند صورت جدیدی به خویش بگیرند و احتمالاً عده ای را که  به قرائت متن عشق و علاقه ندارند، در فرمتی دیگر به خویش جذب خواهید کرد.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 5 ]

[ سه شنبه 30 فروردين 1401 ] 10:35 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]