مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

ایده های منحصر به فرد در نوشتن پست وبلاگ

نظرسنجی از مخاطبان

یک کدام از شایسته ترین نحوه ها ابزار تولید محتوا چهت نیل به ایده تایپ کردن پست وب لاگ این میباشد که مستقیماً از مخاطبان خویش بپرسید به چه چیزهایی عشق مندند و دوست دارا هستند چه موضوعاتی استیناف نمایند. براین اساس خیر فقط به موضوعات آیتم عشق آن ها دست مییابید، بلکه به موضوعاتی می رسید که آن‌ها به واقع آن را سرچ می نمایند.




 به‌این مراد می‌توانید از ابزارهای نظرسنجی مانند Google Forms برای طرح سوال از مخاطبان خویش استعمال فرمائید. همینطور میتوانید این نظرسنجی را به مشتریان فعلی، فالوورهای رسانه های اجتماعی یا این که بقیه مخاطبین خویش ارسال نمائید. جواب های آنان میتواند موضوعات جالبی برای تایپ کردن پست بلاگ ارائه دهد.


کامل شدن اتومات گوگل

بخش اعظمی از استحصال و امور  برای حصول به ایده تایپ کردن پست بلاگ به گوگل هجوم می‌برند و قضیه متبوع خویش را تایپ کرده و چشم به راه فیض می‌مانند. ولی قبل از اینکه جستجوی خویش را بدون نقص فرمایید می‌توانید از خصوصیت کامل شدن اتوماتیک گوگل به کار گیری فرمایید و به موضوعاتی دست یابید که پیش از اینً حتی به آن ها درنگ نکرده اید.




 تصویر بالا را مراعات می‌کنید که جستجوی «نکات بازاریابی» به صورت خود کار عباراتی از قبیل «نکات بازاریابی ۲۰۱۹»، «نکات بازاریابی برای رسانه‌های اجتماعی» و «نکات بازاریابی برای ماشین کرایه ای های املاک» را توصیه می‌دهد. هرمورد از این موضوعات قادر است به نوبه خویش به یک پست وب لاگ تبدیل خواهد شد، به شرط آنکه با کاربر و بازار شما مرتبط باشد.


Answer the public

ابزاری مانند Answer the publicیک ابزار جستجوی کلمه ها کلیدی میباشد که لیست بلند بالایی از سوال های مرتبط با مسئله شما‌را ساخت و ساز می‌نماید. هریک از این سوال های قادر است موضوعی باشد که مخاطبان آن را سرچ می نمایند. بنابراین می تواند یک ایده جذاب برای تایپ کردن پست وب لاگ باشد.


پژوهش رقبا

گه گاه با یک رسیدگی خرد درباره‌ی رقبا به‌این فیض می رسید که «چرا به اندیشه خودم نرسید؟». ممکن میباشد این صحبت را نپذیرد، ولی بعضی اوقات رقبای شما موضوعات بسیار جالبی برای تایپ کردن پست بلاگ در چنته دارا‌هستند. به یاری ابزارهایی مانند SpyFu  میتوانید به پست های وب لاگ رقبای خویش سرک بکشید و دریابید آن‌ها راجع‌به چه موضوعاتی می نویسند و یک لیست بلند بالا از لغت ها کلیدی آیتم به کار گیری آنان به دست آورید.




کلمه ها کلیدی مرتبط

در حالتی که شما دستی در سئوداشته باشید احتمالاً با پروسه جستجوی عبارات کلیدی مربوط به مسئله خویش آشنا می باشید. البته ما برای کامل شدن این مورد یک توشه دیگر در‌این بخش به آن اشاره میکنیم.


ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی مانند SEMrushوKeywords Everywhere مثلا ابزارهایی می‌باشند که گزارش کارکشته از لغات کلیدی مرتبط به دست میدهند که هرمورد قادر است ایده ای برای تایپ کردن پست وب لاگ باشد. این ابزارها در وقت و سعی شما برای یافتن موضوعات مربوط به پست بلاگ صرفه جویی متعددی می‌نمایند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 5 ]

[ يکشنبه 28 فروردين 1401 ] 10:41 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]