15 نکته بازاریابی محتوا قبل از تعیین KPIs
آیا شالوده آتی استراتژی تجزیه و ارزیابی ابزار تولید محتوا شما اینک، ماه بعدی یا این که سال آتی حادثه می افتد؟ هنگامیکه شما و سازمان شما در زمینه ی KPIs و معیارهای بازاریابی محتوا
فکر میکنید، 15 نکته ذیل می بایست گزینه دقت قرار گیرد. هر نکته را در حیث بگیرید و از خویش (و سازمان خویش) بخواهید که به سوال های نیز جواب دهد.
1- هدف ها تجاری مشخصی را برای KPI ها و معیارهای بازاریابی محتوا رسم فرمائید
مقصود از این تمرین این میباشد که تصویری بدیهی از هدف ها بازاریابی محتوا به دست آورید. هدف ها تجاری شما در سطح تاکتیکی، استراتژیک و حتی لجستیکی چیست؟
از خودتان بپرسید :
• به چه شکل یک میزان یا این که KPI مشخص و معلوم به یک غرض (یا این که هدف ها) تجاری بی واسطه گره میخورد و بالعکس؟
• غرض تجاری نسبت به KPIها، از دید مجال صرف گردیده برای تجزیه و ارزیابی و علم ما، چقدر بایستی وزن داشته باشد ؟
• تعدادی غرض تجاری را در ساخت و ساز محتوا رسم می کنید، آیا این هدف ها با میزان دارایی نرمافزار شما منطبق داراست؟
برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,
[ بازدید : 4 ]
[ چهارشنبه 24 فروردين 1401 ] 11:09 ] [ حامد ]
[ ]