مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

15 نکته بازاریابی محتوا قبل از تعیین KPIs

آیا شالوده آتی استراتژی تجزیه و ارزیابی ابزار تولید محتوا شما اینک، ماه بعدی یا این که سال آتی حادثه می افتد؟ هنگامیکه شما و سازمان شما در زمینه ی  KPIs و معیارهای بازاریابی محتوا

فکر می‌کنید، 15 نکته ذیل می بایست گزینه دقت قرار گیرد. هر نکته را در حیث بگیرید و از خویش (و سازمان خویش) بخواهید که به سوال های نیز جواب دهد.
1- هدف ها تجاری مشخصی را برای KPI ها و معیارهای بازاریابی محتوا رسم فرمائید
مقصود از این تمرین این میباشد که تصویری بدیهی از هدف ها بازاریابی محتوا به دست آورید. هدف ها تجاری شما در سطح تاکتیکی، استراتژیک و حتی لجستیکی چیست؟

از خودتان بپرسید : 

• به چه شکل یک میزان یا این که KPI مشخص و معلوم به یک غرض (یا این که هدف ها) تجاری بی واسطه گره می‌خورد و بالعکس؟ 

• غرض تجاری نسبت به KPIها، از دید مجال صرف گردیده برای تجزیه و ارزیابی و علم ما، چقدر بایستی وزن داشته باشد ؟

• تعدادی غرض تجاری را در ساخت و ساز محتوا رسم می کنید، آیا این هدف ها با میزان دارایی نرم‌افزار شما منطبق داراست؟

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 4 ]

[ چهارشنبه 24 فروردين 1401 ] 11:09 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]