مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

با ابزارهای پباده سازی تصاویر در ایجاد محتوا آشنا گردید

این ایام، ابزارهای متنوعی برای بازنویسی و خوی تصاویر مطلوب برای ساخت‌و‌ساز محتوا در هر مورد ای وجود دارااست. چنانچه می خواهید، به وب لاگ، وب سایت یا این که کانال‌های اجتماعی‌تان، اکنون و هوای منحصربفرد و جذابی بدهید می بایست دستکم یک کدام از این ابزار تولید محتوا را به خوبی بشناسید و به فعالیت بگیرید.


هر چقدر بیشتر با ابزارهای مطلوب ساخت و ساز محتوا، تصویر و… آشنا باشید، نتیجه ها کارتان دیده‌گیرتر می گردد و فن‌ای‌خیس کار خواهید کرد.


رشته‌ای‌ها خیلی سریع‌خیس و ریلکس‌خیس شغل های خویش را پیش میبرند


ابزارهای ایجاد کرد تصاویر

کانوا (Canva) :

ابزار canva برای ساخت و ساز تصاویر در ساخت و ساز محتوا


کانوا Canva یک کدام از ابزارهای چندمنظوره برای ساخت و ساز تصاویر در ساخت محتوا میباشد. این ابزار جذاب، قسمت‌های متنوعی داراست. فرقی نمی‌نماید که می خواهید، تصاویر مطلوب برای محتوای‌تان بسازید، رزومه صحیح نمایید یا این که پیرو پباده سازی جلد کتاب می باشید، در هر اکنون کانوا برای‌تان مورد‌های مختلفی در آستین دارااست.


این ابزار پرطرفدار برای کانال‌های اجتماعی هم سرویس ها خیلی خیر و خوبی ارائه می‌نماید. عکس‌های پس‌مسئله یا این که کاور، عکس برای پُست‌های گوناگون، عکس پروفایل و تصاویر تبلیغاتی به عنوان مثال خدماتی میباشد که کانوا به مجانی در چنگ یوزرها قرار میدهد. تغییر و تحول وسعت عکس‌ها، تشکیل داد لوگو، تولید کُلاژهای گوناگون تصویری و اینفوگرافیک هم از دیگر قسمت‌های موءثر و گزینه‌ استعمال کانوا میباشد.


پیک‌مانکی (PicMonkey) :

ابزار پیک مانکی برای ساخت و ساز تصاویر در ساخت محتوا


پیک مانکی PicMonkey هم یکی‌از دیگر از ابزارهای بسیار مفیدی میباشد که به شما یاری می‌نماید، محتوایی جالب و کاربر‌پسند ساخت و ساز نمائید. پباده سازی و دستکاری تصاویر با کیفیت برای کانال‌های اجتماعی نقش متعددی در همپا شدن مخاطبان با شما دارااست.


PicMonkey از آن ابزارهایی میباشد که به شما گزینش‌های متعددی می دهد: ساخت‌و‌ساز عکس پروفایل، تغییر و تحول وسعت و اندازه عکس‌ها، تصاویر کُلاژ و… . یک کدام از دیگر از عواملی که منجر می‌گردد، پیک‌مانکی در فهرست ابزارهای تصویر‌ی مکان خیلی خیر داشته باشد، بلاگ این ابزار میباشد.


وب لاگ PicMonkey در سطح وب به یوزرها متعدد، در رابطه به کار گیری از هریک از خصوصیت‌ها و آیتم‌های این ابزار توضیح و یادگرفتن می دهد. پس دیگر هیچ نقطه گنگ و مبهمی در به کارگیری از آن باقی نمی‌ماند. چه چیزی از این بهتر؟


استنسیل (Stencil) :

ابزار استنسیل برای ایجاد کرد عکس برای ایجاد محتوا


استنسیل Stencil هم از آن ابزارهای مفیدی میباشد که شناخت با آن میتواند به کلی طرز رابطه‌تان با استفاده کننده را دگرگون نماید. استنسیل در لغت به معنای شابلون میباشد. یعنی به عبارتی وسایلی که طرح‌های مختلفی را مثل یک قالب روی خویش دارا‌هستند و با گذاشتن آن ها روی صفحه و… میتوانید به آسانی یکسری طرح شبیه را رسم فرمائید.


استنسیل یا این که به عبارتی شابلون هم دقیقا اینگونه کاربردی داراست. به یاری آن می توانید، لوگوها و طرح‌هایی که برای ساخت تصویر کشیده‌اید، ذخیره نمائید و بعدا برای کارکردهای متعدد از آن ها استعمال فرمائید.


استنسیل هم مثل دو ابزاری که گذشته‌خیس معرفی کردیم، کاربردهای مختلفی مثل: تغییر تحول اندازه، قابلیت ساخت‌و‌ساز کلاژ و… داراست صرفا بایستی یادتان باشد که همگی امکاناتی که در چنگ یوزرها میگذارد به طور بدون‌پول وجود ندارد. در حالتی‌که می خواهید از کلیه قسمت‌های آن استعمال فرمائید بایستی اندکی دست به جیب بشوید.


برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 7 ]

[ سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ] 9:08 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]