مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

11 ابزار تولید محتوا برای راحت کردن تولید محتوای با کیفیت

ابزار تولید محتوا در‌این نوشته‌ی علمی از آنان اسم می‌بریم ابزار هایی بی آلایش ولی در عین حالا کاربردی میباشند که به کارگیری از آن‌ها می‌تواند روند ساخت محتوا را برای شما ریلکس خیس نماید. جهت پیشنهاد ساخت و ساز محتوا به تارنما منلین مراجعه بفرمایید.

در واقع امروزه عده ای که می‌خواهند مشتریان را در وبسایت خویش سرگرم نمایند و بتوانند آن‌ها را به مشتریان آخری خویش تبدیل نمایند که بتوانند فرآورده یا این که محصولاتی را به آنان بفروشند از طریق های اسپم ، تبلیغات آنلاین و کمپین های درست شده که به ازای پول هایی تبلیغاتی را برای شخص یا این که مجموعه اجرا می‌دهند. در واقع مشتریان امروزه به آن مارک هاییی نگاه می نمایند و بیشتر آیتم اعتنا قرار میدهند که از لحاظ وب سایت و سمینار های اینترنتی مطالب با کیفیتی را ارئه می دهند که پیش از تصمیم گیری شما‌را متقاعد به خرید می نمایند.


تایپ کردن مطالب باکیفیت ، سبب ساز می گردد که اولیه مشتریان حس اتکا را به تارنما یا این که گروه شما داشته باشند و دوم شمارا تحت عنوان یک مارک پیروز و یک مجموعه جایگاه بالا در حوزه کاری خویش میدانند. در اینجا ما شایسته ترین ابزار های ایجاد محتوا را برای شما مهیا کرده ایم ، که مطمئنا شما در جذب مشتریان از بازار غرض خویش یاری خواهد کرد.

ابزار های ساخت‌و‌ساز محتوا

ابزار هایی برای ساخت و ساز محتوای ویدیویی ، موشن گرافیک ها و اسلایدر ها

1- RawShort


با ایتفاده از این ابزار ، شما براحتی می‌توانید فیلم های آموزشی را تهیه و تنظیم فرمایید. این ابزار دارنده قالب های ویدیویی متعددی است که به زیبایی عمل شما اضافه می نماید. شما همینطور میتوانید که با به کار گیری از آن کلیپ های معمولی و اسلایدی را که جلوه ها و تصاویر خاصی را دارن ساخت فرمایید. پس از تک تک شدن ایجاد کرد ویدیوی خویش میتوانید به راحتی ویدیوی خویش را در شبکه های مردمی منتشر فرمایید.


2- Magisto


وقتی که شما می‌خواهید که یک فیلم با کیفیت عالی را بسازید می‌توانید که از این ابزار برای ساخت‌و‌ساز محتوا ویدیویی خویش استعمال فرمائید. با به کارگیری از تصاویذ روزانه ای که دارید میتوانید که ویدیویی را بسازید که بتواند پیامی راجع‌به فرآورده یا این که بیزنس شما داشته باشد. Magisto قابلیت و امکان قرار دادن زیرنویس را برای ویدئو ها مهیا نموده است.


3- SlideShare


این ابزار صراحت دارد که ابزار فوق توسعه یافته ای وجود ندارد ولی می‌تواند شما‌را در ایجاد کرد اسلاید های با کیفیت عالی یاری دهد.این ابزار وابسته به دسته مایکروسافت و لینکدین میباشد که بدین مضمون‌ میباشد که با این ابزار می توانید طیف پهناور ای از اشتراک گذاری ها را در شبکه‌های‌اجتماعی برای خویش داشته باشید.


ابزار هایی برای ساخت و ساز محتوای وبلاگی

1- ClearVoice


این ابزار راهکاری مطلوب برای ساخت محتوا برای وب لاگ شماست. این ابزار بوسیله مجموعه های بزرگی از آن استعمال میشود. این ابزار ایده های جدیدی را در امر کسب و کارتان را به شما می دهد و به شما این قابلیت و امکان را میدهد که با کشف کردن مترجمان بتوانید محتوای کیفیت بالا بالایی را ساخت و ساز فرمائید نمایید و ابزار های مدیریتی که دارااست محتوای خویش را مدیر فرمایید.


2- PlayBuzz


با امداد این ابزار می توانید محتوای دیدنی و تاثیر گداری را برای بلاگ خویش ساخت‌و‌ساز نمایید. تدابیر ، امتحان ها ، آزمایش ها ، بازی ها و روایت ها با به کار گیری از این ابزار ساخته میگردند. این ابزار بیش تر از سه میلیون استفاده کننده دارااست.


3- Hubspot Blog Topic Generator


Hubspot ابزاری بسیار کاربردی که بوسیله اکثری از فریلنسر ها از آن ایستفاده میشود. این ابزار برای ساخت‌و‌ساز محتوای متنی و ویدیویی بسیار منایب میباشد زیرا در حالتی که شما ایده ای ندارید که بدانید درباره‌ی آن بنویسید می‌توانید از این ابزار امداد بگیرید که شما‌را در در گزینش ایده برای ساخت و ساز محتوا امداد میکند و می‌توانید از آن شایسته ترین منفعت را ببرید.


ابزار هایی برای ساخت‌و‌ساز محتوا ی اینفوگرافیک

1- easel.ly


گاهی اوقات شما نیاز به تصاویری دارید تا اعتنا یوزرها را به خویش جلب نماید. شما صرفا کافیست که یکی‌از الگوهای جذابی را که در‌این ابزار است را گزینش فرمائید . آن گاه اطلاعات و اطلاعاتی را که می خواهید در ان وارد فرمائید. و فقط در یک سری دقیقه شما یک اینفوگرافیک ماهر تحویل می‌گیرید.


2- Animaker


برای اینفوگرافیک هایی که در درحال حاضر تکان می باشند ، شما به Animaker نیاز دارید. ابزار شگفت انگیز و کاربردی که بیش تر از 100 نمودار ، 1000 نشان ، 3000 نقشه و خیلی از تجهیزات دیگری که‌این ابزار فوق العاده دارااست. به کارگیری از این ابزار برای ساخت‌و‌ساز محتوا ی اینفوگرافیک قادر است شمارا در شبکه‌های‌مردمی بسیار یاری دهد.


3- Visme


این ابزار با اعتنا به سبکی که دارااست خودش را از توده اینفوگرافیک های دیگر تماما غیر وابسته نموده است. چرا‌که شما می‌توانید با استعمال از این ابزار اینفوگرافیکی را بسازید که یوزرها با کلیک کردن بر روی آن یا این که اسکرول کردن به سمت زیر تغییر تحول نماید.


4- Infogram


این ابزار در شرایطی‌که بخواهیم که در ارتباط امکان های آن سخن کنیم صرفا این آیتم کافی میباشد که بوسیله دسته‌های بزرگی مثلا EuroNews ، LinkedIn ، Symantec آیتم استعمال قرار گرفته میباشد.


ابزار های ایجاد محتوایی به عنوان پادکست ها

Audacity


طبق گفته هایی که‌این دسته از تلاش این ابزار ارائه داده اند این یک ابزار بدون پول برای ساخت‌و‌ساز پادکست و متن گشوده متناسب با پلتفرم میباشد. این ابزار از همگی مرورگر ها و سیستم دست اندرکاران پشتیبانی میکند و همان گونه که می‌دانید بخش اعظمی از گروه های دارای اعتبار جهانی از آن به کار گیری می نمایند.


11 ابزار برای ساخت‌و‌ساز محتوا شبکه های عمومی که هر آفریننده محتوایی به آنها نیاز دارااست

شاید وقتی که نام شبکه‌های‌مردمی به گوشتان بخورد، تصور کنید ایجاد محتوا برای این کانال ها بسیار شل میباشد. ولی بازاریبان یا این که برندهای دارای شهرت به نیکی این زمینه را میدانند، که ساخت محتوا برای رسانه‌های اجتماعی به‌این راحتی‌ها هم وجود ندارد. در نگاه نخستین شاید تصور کنید که همانگونه که برای پیج شخصیتان محتوا ایجاد می‌کنید می اقتدار برای پیج های بیزنسی هم به عبارتی محتوا را ایجاد کرد.


در پیج های بیزنسی بایستی وقت بیشتری برای محتوا گذاشت. ما عملکرد کردیم که ابزارهایی برای ساخت محتوا به شما معرفی کنیم که با داشتن آنها بتوانید پیج های بیزنسی حاذق و با پرورش بالایی داشته باشید.


1- Hashtagify.me


ابزار ساخت محتوا بدون‌پول برای کاوش و کشف کردن هشتگ های پرطرفدار میباشد. شما بعداز اینکه هشتگ متبوع را کاوش می‌کنید با به کارگیری از خصوصیت هایی که‌این ابزار در اختیارتان قرار میدهد میتوانید واحد سنجش محبوبیت و روش به کار بستن از این هشتگ ها را هم انتخاب نمائید.


2- Slide share & Slide Snack


چنانچه از لینکدین برای اشتراک گذاری و بروزرسانی مطالبتان به کار گیری می‌کنید، Slide Share امداد شایانی قادر است به شما نماید. لینکدین با خرید Slide Share به طور رسمی گفت که به کار گیری از این ابزار برای کاربرانش را توصیه می نماید. با به کار گیری از این ابزار محتوای دیدنی و کیفیت بالا بالایی را می اقتدار در لینکدین منتشر کرد.


3- Grammarly

ابزار کلمه و واژه گرایی که اذن می‌دهد که در جاهایی که مایکروسافت توانمند به اجرا آن وجود ندارد با به کار گیری از این ابزار به راحتی با یک‌سری کلیک بی آلایش آن را جاری ساختن دهید.


همان گونه که از نام این ابزار پیداست، به شما امداد می نماید که گرامر متن هایتان را به یاری آن صحیح و ظریف‌خیس فرمائید، ولی بیشتر کاربرد این ابزار برای مت‌های انگلیسی میباشد. البته در فارسی هم ما با استعمال از آن به نتیجه ها قابل قبول و خیر رسیدیم.


4- Typeform


پرسیدن پرسش یک روش عالی برای بالا بردن اینگیجمنت و سرگرم کردن یوزرها با پیج و ورقه شما میباشد. ولی برخی اوقات فقط سوال ها نمی توانند پاسخی برای سوال ها و درخواست‌های شما از کاربرانتان باشد. ابزار ساخت و ساز محتوا Typeform یک خالق مسابقه مخاطب پسند میباشد. ابزاری که به شما امداد می نماید سوالهای مخاطبانتان را در قالب تصاویر، جواب های کوتاه یا این که گزینش های چندگانه آری یا این که نه بپرسید.


5- Anchor


این ابزار در واقع برای ضبط فیلم و پادکست های صوتی میباشد. که با استعمال از قابلیت و امکان های این ابزار می قدرت پادکست ها و ویدئوهای باکیفیت بالایی را ارائه کرد.


این نوشته‌ی علمی در اکنون بروزرسانی میباشد و همت می‌کنیم شایسته ترین ابزارها را برای ساخت‌و‌ساز محتوا در همگی شبکه‌های‌مردمی و تارنما ها در مشت شما یوزرها عزیز در اختیار بگذاریم که ساخت محتوا براتون کاری بی آلایش باشه.


6- Typorama

ابزارهای متعددی می باشند که بطور مجانی به کاربرانشان این قابلیت را می‌دهند، به راحتی تصاویر زیبایی برای اینترنت سایتشان و شبکه‌های‌عمومی ساخت و ساز نمایند. ولی ابزاری که برای موبایل های هوشمند قابل دسترسی باشد و بتوان بصورت ماهر از آن به کار گرفت، این ابزار میباشد. با این ابزار می قدرت گرافیک هایی در سایزهای گوناگون برای هر کسب و کاری و در هر کانال اجتماعی استعمال نمایند.


طرز ساخت یک گرافیک با به کارگیری از Typorama:


یک دور‌نما ساخت فرمائید

اندازه گرافیکی آن را انتخاب فرمایید

به آن متن اضافه فرمایید

گرافیک‌تان را ذخیره نمائید و به اشتراک بگذارید


7- ابزار ایجاد محتوا ویدیویی Powtoon


پیش از این هم در فراگیری ایجاد محتوای ویدئویی به اهمیت ویدیو اشاره کردیم. خلل فعالیت اینجاست که کسی برای ضبط کلیپ سعی کافی ندارد. با به کارگیری از Powtoon این ایرادات به راحتی حل میگردند و با به کارگیری از یکسری قالب متناسب با تجارت خودتان تهیه و تنظیم میکنید. با این فعالیت به راحتی ویدیویی ضبط و دستکاری می‌کنید و آن را به اشتراک میگذارید.


8- Animoto

یکی از دیگر پلتفرم های ویدیویی پلتفرم Animoto میباشد. این ابزار منحصر به فرد کاربرانی میباشد که تخصص کافی برای ساخت‌و‌ساز و بازنویسی کلیپ ندارند. با یه خرده کارایی و درگ و دراپ ویدیوی مد لحاظ را می اقتدار ساخت و ساز کرد. شاید جذاب‌ترین قسمت این ابزار این میباشد که فیلم‌ها را به طور مربعی هم ساخت‌و‌ساز می نماید و برای بخش اعظمی از نرم افزار ها و شبکه‌های‌مردمی شایسته ترین مورد میباشد. هزینه اشتراک Animoto ماهیانه 16 دلار میباشد. ولی پنل های دیگری هم درین پلتفرم وجود داراست که به ترتیب ماهانه 42 و 64 دلار هزینه داراست.


9- Placeit


پایانی ابزار برای ایجاد محتوا ویدئو Placeit میباشد. این ابزار در واقع برای ساخت ویدیوهای واقع‌بینانه تری تشکیل‌شده. توشه نخستین برای استعمال از این ابزار از ورژن مجانی آن می اقتدار بهره مند شد ولی برای به کارگیری از حساب تجاری یا این که پریمیوم آن ماهانه 29 و 99 دلار در ماه می‌توانید هزینه نمائید.


10- ابزار ساخت محتوا گرافیکی Canva

شاید دوستداشتنی ترین ابزار در کشور‌ایران را Canva نامید. این ابزار به یوزرها یاری می نماید تا تصاویر بسیار با کیفیتی برای کانال هلای اجتماعی یا این که اینترنت سایتشان تولید نمایند. ورژن بدون پول این ابزار حدودا نیاز مخاطب را برطرف می نماید. البته ورژن پریمیوم این پلتفرم هم بسیار برای استفاده کننده می‌تواند موثر باشد. هزینه حساب پریمیوم آن هم حدودا 13 دلار در ماه میباشد.


11- Crello


پلتفرمی حدودا مشابه به Canva، برای پباده سازی گرافیک میباشد. مزیتی که‌این ابزار دارااست این میباشد که بیش تر از 10.000 قالب بدون‌پول را در چنگ استفاده کننده قرار میدهد. 65 میلیون تصویر، 11.000 آیکن برای پباده سازی تصاویر خلاقانه این ابزار ارزش نسبتا مطلوب تری در مقایسه با ابزارهای دیگر داراست.


سود گیری

شما با استعمال از این ابزار ها می توانید که محتوای خودتان را ریلکس ایجاد فرمائید اما برخی از این ابزار ها مبلغی می‌باشند و برخی هم بدون‌پول که در صورتیکه که هنگامی کافی برای ساخت و ساز محتوا و هزینه برای تهیه و تنظیم اشتراک از این وبسایت ها را ندارید شما می‌توانید به راحتی محتوای خویش را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ساخت فرمایید کافیست که با دسته منلین تماس حاصل نمایید. مجموعه منلین با علم خویش و ابزار های توسعه یافته ای که در چنگ داراست می تواند محتوای شمارا با بالاترین کیفیت ساخت و منجر ارتقا فروش و بازدید شما خواهد شد.


در مقاله ها قبلی فراگیری ساخت‌و‌ساز محتوا متنی و اینکه ساخت محتوا چه میباشد را برای شما یوزرها عزیز مهیا کرده ایم امید واریم با به کارگیری از این ابزار ها هم بتوانید محتوای مد حیث خودتان را ایجاد فرمائید و در کسب و کارتان پیروز باشید.


سوال ها متداول یوزرها


چرا می بایست از ابزارهای ساخت‌و‌ساز محتوا به کار گیری کنیم؟

ما برای اینکه بتوانیم مراحل ایجاد کردن محتوایمان را سهل وآسان خیس کنیم از این ابزارها استعمال میکنیم. البته شناختن شایسته ترین ابزارها میتواند یک گام مارا از سایر رقبایمان جلو بیاندازد.


میتوانیم از این ابزار ها برای موبایل مان هم به کارگیری کنیم؟

امروزه از تلفن های هم پا به کار گیری های متعددی می‌شود. اتفاقا در‌حالتی که از تلفن همراه به کار گیری نمایید میتوانید محتوای ماهر ساخت نمائید. ما ابزارهای ساخت‌و‌ساز کردن محتوا با تلفن همراه تلفن همراه را هم معرفی کرده ایم.


شایسته ترین ابزار کدام میباشد؟

نمی قدرت یک ابزار را تعیین کرد و اعلام کرد شایسته ترین میباشد. البته ما با مجموعه بندی کردن موضوعی و کاربردی بودن آنان تلاش کرده ایم شما‌را با شایسته ترین های هر تیم آشنا کنیم. مطمئنا برای توفیق می بایست از شایسته ترین ها استفاده نمود.


از کجا میتوانم این ابزار ها را دانلود یا این که به کار گیری کنم؟

درین نوشته ی علمی تماما به‌این زمینه پرداخته ایم که از چه طریقی می‌توانید از این ها به کارگیری فرمائید و شایسته ترین منفعت را ببرید. هم ابزار های آنلاین را معرفی کرده ایم و هم ابزارهایی که برای کامپیوتر و تلفن همراه گوشی گزینه به کارگیری قرار میگیرد.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 24 ]

[ دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 ] 10:17 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]