مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

نکات مهم در تولید محتوا یونیک


از   ابزار تولید محتوا  پیشین‌های بدور عموم از مطالب اشخاص دیگر نسخه برداری کرده و آن را به اسم خویش تصویب می‌کردند که تاریخ از این موردها بی‌شمار در یاد خویش دارااست. با توسعه فناوری و به وجود داخل شدن فضای اینترنت محتوای اسکن سرعت بیشتری گرفت و اشخاص با تعدادی کلیک معمولی محتوای وبسایت‌های دیگر را به‌تیتر مطالب خویش مکان می‌دادند و سوای هیچ همت و زحمتی مطالب را از آن خویش می‌کردند حالا‌آنکه دیگری برای جمع آوری و نگارش مطالب صرف مجال و انرژی داشته میباشد. ولی یک پیشرفت تکنولوژی در‌این راستا یک مزیت هم داشته میباشد و آن‌هم موتورهای جستجوگرند که به واسطه ی ربات ها، به‌راحتی محتوای نسخه برداری را تشخیص داده و تارنما اسکن کننده را جریمه می‌نمایند.



محتوای یونیک (دست‌نخستین):
واژه و کلمه یونیک در لغت به معنای بی‌نظیر و بی‌همتا میباشد. محتوای یونیک یا این که دست‌نخستین نوعی از محتوا میباشد که تماماً تولیدی میباشد، و منبع و یا این که نشانی منحصربه‌شخصی در وب دارااست که تنها مختص به عبارتی اینترنت‌وبسایت تولیدشده میباشد. هنگامی می‌قدرت یک محتوا را یونیک و درعین‌اکنون بی‌نظیر خواند که در آن همه عمل‌های آن اعم از مطالب، لحن ذکر و رابطه با استفاده کننده، بی‌همتا باشد.

عمل ساخت محتوای یونیک، امری دشوار و مشقت بار به لحاظ می آید و برای هر کس تخصص ساخت محتوا نداشته میباشد نیز همین‌طور میباشد. ساخت محتوای منحصر به فرد، نیاز به خلاقیت، ایده پردازی، خودکار خوب و استفاده کننده شناسی درست داراست تا بتوان آن را ساخت‌و‌ساز محتوا نامید. ما نمی‌توانیم هر نوشته‌ای را تولیدی بدانیم ساخت و ساز محتوا اصول مختص خودش را داراست که می بایست از آن تاسی کرد.

محتوای غیر اسکن و محتوای ویرایش گردیده
شاید این روز ها زیاد با اصطلاح محتوای غیر نسخه برداری مواجه شویم و این اصطلاح را از اشخاص و کمپانی‌های فعال در این باره زیاد می‌شنویم. البته محتوای غیر نسخه برداری چه است؟بعضا از اشخاص با به کارگیری از طریق‌های متفاوت از مطالب نسخه برداری در اینترنت‌تارنما خویش به کارگیری می‌نمایند و به‌نوعی اسکن پیس را بدور میزنند

اکثری از اشخاص به‌مکان اخلاق و رفتار ایده و خلاقیت در ساخت‌و‌ساز محتوا، از تارنما‌های دیگر داده ها را توده‌آوری و با تغییرات اندک آن را به‌تیتر ساخت و ساز محتوا خویش معرفی می‌نمایند که‌این عمل بسیار مرسوم بوده و اکثری از کمپانی‌های و اشخاص از آن به کار گیری می‌نمایند. به این راه نوشتار که از روی وب سایت‌های دیگر به ادبیاتی دیگر نوشته می شود، دستکاری محتوا گفته می‌گردد.




برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 7 ]

[ شنبه 14 فروردين 1400 ] 9:02 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]