مرجع رسمی مقالات مرتبط با ابزار تولید محتوا و شیوه های ان

شش راز برای ایجاد پست مهمان

برای اینکه دیگر پست شما رد نشود و ویراستاران ابزار تولید محتوا از آنچه شما می نویسید، خوششان بیاید، در‌پی شش نکته اثرگذار را ذکر میکنیم.

1. تارنما یا این که وب لاگ متبوع را نظارت کرده و بخوانید


چنانچه می‌خواهید برای وب سایت یا این که وبلاگی پست مهمان بنویسید که هیچ شناخت با آن ندارید، تقصیر خودتان میباشد که مطلبتان رد می‌گردد. یادتان باشد که ویراستاران تخت‌گاز متوجه این مسئله میگردند و همین دستور می‌تواند سبب رد شدن پست مهمان شما باشد. 

تلاش فرمایید پیش از ساخت پست مهمان برای بلاگ یا این که وب سایت متبوع خویش، دستکم جدیدترین مقاله‌ها آن را بخوانید. 

آنگاه این سوالهای را از خویش بپرسید:

• آیا تارنما متبوع شما، وبلاگی هم دارااست؟ در شرایطی‌که دارااست، آیا پست مهمان قبول می نماید؟ تولید پست مهمان برای سایتی که وبلاگی ندارد یا این که ارسال پست مهمان برای وبلاگی که پست مهمان قبول نمی نماید، به معنای این میباشد که فورا پست شما رد شود. در صورتی‌که بلاگ یا این که وب سایت متبوع را رسیدگی فرمایید، هیچوقت مرتکب اینگونه نادرست رودربایستی آوری نمی گردید.

• بلاگ روی چه موضوعی متمرکز میباشد؟ در‌حالتی که پست ضیافت نوشته اید که درباره مدل معاش میباشد و آن را برای وبلاگی ارسال میکنید که تنها مطالب مرتبط با بازاریابی دیجیتال را منتشر می نماید، خیر صرفا وقت خویش را تلف کرده ای، بلکه می بایست در انتظار باشید که رد گردد. البته چنانچه وب لاگ را بخوانید و با موضوعات آن آشنا گردید، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید برای آن بلاگ پست مهمان بنویسید یا این که نه.

• محتوای وب لاگ متبوع شما چیست؟ حقیقتا اصلی میباشد که وب لاگ را بخوانید تا بفهمید که آیا تنها راهبرد ها و فراگیری های مهم میگذارند؟ صرفا ماجرا کوتاه منتشر می نمایند یا این که تنها روایت بلند و یا این که هردو؟ 

• مخاطبان آن چه افرادی می باشند؟ آیا بلاگ متبوع شما مخاطبان خاصی دارااست؟ در صورتیکه برای وبلاگی که مخاطبانش زنان کارآفرین میباشند، پست مهمان مرتبط با علم آموزان پسر بنویسید، مطلقا پست مهمان شما پذیرفته نمیشود.

• آیا وب لاگ متبوع شما به بیوگرافی تالیف کننده لینک و پیوند میدهد؟ بعضی از بلاگ ها پولی را برای پست مهمان به نویسندگان پرداخت می نمایند، در حالی که بعضا دیگر اینگونه کاری اعمال نمی دهند و به مکان آن به تالیف کننده اذن میدهند با اضافه کردن بیوگرافی به پست خویش، به تارنما، بلاگ و یا این که کانال اجتماعی خویش پیوند بدهند. این لینک و پیوند ها میتوانند اطلاعاتی به مخاطبان در زمینه ی مولف و فعالیت و شغل وی بدهند و به او برای برقرار کردن رابطه با مولف یاری نمایند. به همین ترتیب ممکن میباشد وبلاگی خیر فقط هزینه ای به مولف ندهد، بلکه اذن تایپ کردن بیوگرافی و پیوند دادن را هم به وی ندهد. صرفا در صورتیکه که با وب لاگ آشنا باشید، میتوانید بدانید چه آیتم هایی پیش رو دارید و آیا این مورد ها برای شما مطلوب می باشند یا این که نه.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ سه شنبه 9 فروردين 1401 ] 10:42 ] [ حامد ]

[ ]

چگونه می توان مقاله شخصی را عمومی کرد؟

دایان کامرون:

اینجانب در حین بیست سال پیشین، بیشتر عمرم ابزار تولید محتوا را صرف تایپ کردن مطالب گوناگون برای مثال دو کتاب آخرم کرده ام که یکی آن‌ها درباره ی "زخم های نظامی" و دیگری در ارتباط "زنانی که در اکنون سوراخ اعتیاد خویش می‌باشند." میباشد.

هرکدام از این دو کتاب، نوعی خاطره نویسی به حساب آورده می شود. در واقعیت، اینجانب حتی‌در ماجرا هایی که می نویسم، کارایی میکنم رگه هایی از حقیقت های معاش فردی ام، نیز جریان داشته باشد.

اینجانب در حین آحاد سال هایی که در کلاس ها و کارخانه های نویسندگی متعددی کمپانی کردم، مدام از مشاجره در خصوص اینکه آیا یک خاطره بایستی "حقیقی و واقعی" باشد؛ "حقیقتاً صحیح باشد" و یا این که "رمانتیک باشد" هجران کرده ام.

فن نویسندگی، هم مانند کل فن ها، می بایست توام با وجدان و خوی حرفه‌ای باشد.

فریب استفاده کننده با تایپ کردن قصه هایی غیرواقعی به نام روایت های حقیقی وواقعی و فروش آن به عموم، به هیچ عنوان عمل صدق وجود ندارد.

نگارش روایت معاش، از آن نوع نگارش هایی میباشد که تالیف کننده بایستی با صداقت تک تک، با استفاده کننده کلام بزند.

معاش تالیف کننده؛ تجربه های وی؛ احساسات و اتفاقاتی که در معاش وی فیس میدهد، تمامی و کلیه می بایست با بیانی دیدنی و در کمال صداقت در پوسته کلمه ها درآمده و در معرض مردم قرار داده خواهد شد.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ دوشنبه 8 فروردين 1401 ] 13:07 ] [ حامد ]

[ ]

چرا موقعیت هشتگ در پست ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد؟

یوزرها برای اینکه اشخاص بیشتری پست های ابزار تولید محتوا آن ها را ببینند، بدین فیض رسیده اند تا حالت هشتگ در پست ها را در نصیب زیرنویس ها قرار دهند. 
وقتی که شرایط هشتگ در پست ها در بخش زیرنویس قرار می‌گیرد، سبب ساز می‌گردد تا کاربرانی که در جستجوی آن هشتگ میباشند، پست ها را بیشتر مشاهده نمایند. 
به جهت اینکه زیرنویس های پست های اینستاگرام از حجم لغات قابل توجهی برخوردار می‌باشند، به هم ریختگی و سر وصدا هشتگ در مقابل بقیه شبکه های مردمی مانند توییتر، بیشتر رایج میباشد. 
شما می‌توانید در پست های اینستاگرام خویش بیشتر از 2200 صحبت و از 30 هشتگ به کار گیری نمایید. همان گونه که در حیث دارید، حجم به کارگیری از کلمه ها سبب ساز همهمه و در هم ریختگی پست های اینستاگرام می‌شود. 
در صورتی‌که نصیب جدا ای برای هشتگ ها در حیث گرفته گردد، سبب ساز پرهیز از به هم ریختگی زیرنویس ها میشود در حالی که پست ها نیز در بخش جستجوی نتیجه ها قابل مشاهده خواهند بود. 
مجدد، اکنون این نظریه در مرحله تست جای دارد ولی این خصوصیت، قابلیت و امکان این را داراست که به صورت وسیعی منتشر خواهد شد. 

(مخاطبان گرامی در نطر داشته باشید در موضوع محتوا کمپانی رایامارکتینگ با  بیش تر از 100 نوع ایده ساخت محتوا

  و همینطور ساخت و ساز محتوا بهینه سازی گردیده  می تواند شمارا در‌این فرمان کمک نماید.)

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 2 ]

[ يکشنبه 7 فروردين 1401 ] 11:17 ] [ حامد ]

[ ]

وبلاگ نویسان مستقل کارآفرین هستند

اکثری از بلاگ نویسان غیروابسته کارآفرین نیز می‌باشند و ابزار تولید محتوا پایین تأثیر جاه طلبی های فردی خویش قرار دارا هستند. وب لاگ نویسان غیر وابسته به واسطه استقلالی که در کارشان دارا هستند میتوانند درآمد زایی و آزادی بیشتری را برای خویش و خانواده هایشان ساخت و ساز نمایند. این زمینه آنها‌را بر آن می‌دارد که زمانبر خیس و مشقت بار خیس از همتایان شاغل خویش در شرکت های عمل نمایند.
وب لاگ نویسان بیزنس برای درآمد مشخصی عمل می نمایند و بدون چاره نیستند به مشقت یک وب لاگ نویس غیر وابسته و کارآفرین شغل نمایند. در اصل علت های یک بلاگ نویس غیر وابسته با یک وب لاگ نویس بیزنس گوناگون میباشد.
بلاگ نویسان جدا مجال متعددی را برای ایفا کارهایشان صرف می نمایند؛ در حالی که مسئولیت اساسی عمل یک وب لاگ نویس بیزنس ساخت و ساز محتوا
 میباشد. به این ترتیب، وب لاگ نویسان جدا این امکان را دارا‌هستند که تجربه و نتیجه ها عمل خویش را به اشتراک بگذارند؛ در حالی که وب لاگ نویسان تجارت بیشتر بر روی ساخت محتوا برای تأمین سهمیه خویش تمرکز دارا‌هستند.

برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,

[ بازدید : 3 ]

[ شنبه 6 فروردين 1401 ] 11:48 ] [ حامد ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]