شش راز برای ایجاد پست مهمان
برای اینکه دیگر پست شما رد نشود و ویراستاران ابزار تولید محتوا از آنچه شما می نویسید، خوششان بیاید، درپی شش نکته اثرگذار را ذکر میکنیم.
1. تارنما یا این که وب لاگ متبوع را نظارت کرده و بخوانید
چنانچه میخواهید برای وب سایت یا این که وبلاگی پست مهمان بنویسید که هیچ شناخت با آن ندارید، تقصیر خودتان میباشد که مطلبتان رد میگردد. یادتان باشد که ویراستاران تختگاز متوجه این مسئله میگردند و همین دستور میتواند سبب رد شدن پست مهمان شما باشد.
تلاش فرمایید پیش از ساخت پست مهمان برای بلاگ یا این که وب سایت متبوع خویش، دستکم جدیدترین مقالهها آن را بخوانید.
آنگاه این سوالهای را از خویش بپرسید:
• آیا تارنما متبوع شما، وبلاگی هم دارااست؟ در شرایطیکه دارااست، آیا پست مهمان قبول می نماید؟ تولید پست مهمان برای سایتی که وبلاگی ندارد یا این که ارسال پست مهمان برای وبلاگی که پست مهمان قبول نمی نماید، به معنای این میباشد که فورا پست شما رد شود. در صورتیکه بلاگ یا این که وب سایت متبوع را رسیدگی فرمایید، هیچوقت مرتکب اینگونه نادرست رودربایستی آوری نمی گردید.
• بلاگ روی چه موضوعی متمرکز میباشد؟ درحالتی که پست ضیافت نوشته اید که درباره مدل معاش میباشد و آن را برای وبلاگی ارسال میکنید که تنها مطالب مرتبط با بازاریابی دیجیتال را منتشر می نماید، خیر صرفا وقت خویش را تلف کرده ای، بلکه می بایست در انتظار باشید که رد گردد. البته چنانچه وب لاگ را بخوانید و با موضوعات آن آشنا گردید، میتوانید تصمیم بگیرید که آیا میتوانید برای آن بلاگ پست مهمان بنویسید یا این که نه.
• محتوای وب لاگ متبوع شما چیست؟ حقیقتا اصلی میباشد که وب لاگ را بخوانید تا بفهمید که آیا تنها راهبرد ها و فراگیری های مهم میگذارند؟ صرفا ماجرا کوتاه منتشر می نمایند یا این که تنها روایت بلند و یا این که هردو؟
• مخاطبان آن چه افرادی می باشند؟ آیا بلاگ متبوع شما مخاطبان خاصی دارااست؟ در صورتیکه برای وبلاگی که مخاطبانش زنان کارآفرین میباشند، پست مهمان مرتبط با علم آموزان پسر بنویسید، مطلقا پست مهمان شما پذیرفته نمیشود.
• آیا وب لاگ متبوع شما به بیوگرافی تالیف کننده لینک و پیوند میدهد؟ بعضی از بلاگ ها پولی را برای پست مهمان به نویسندگان پرداخت می نمایند، در حالی که بعضا دیگر اینگونه کاری اعمال نمی دهند و به مکان آن به تالیف کننده اذن میدهند با اضافه کردن بیوگرافی به پست خویش، به تارنما، بلاگ و یا این که کانال اجتماعی خویش پیوند بدهند. این لینک و پیوند ها میتوانند اطلاعاتی به مخاطبان در زمینه ی مولف و فعالیت و شغل وی بدهند و به او برای برقرار کردن رابطه با مولف یاری نمایند. به همین ترتیب ممکن میباشد وبلاگی خیر فقط هزینه ای به مولف ندهد، بلکه اذن تایپ کردن بیوگرافی و پیوند دادن را هم به وی ندهد. صرفا در صورتیکه که با وب لاگ آشنا باشید، میتوانید بدانید چه آیتم هایی پیش رو دارید و آیا این مورد ها برای شما مطلوب می باشند یا این که نه.
برچسب ها: ابزار تولید محتوا ,
[ بازدید : 3 ]
[ سه شنبه 9 فروردين 1401 ] 10:42 ] [ حامد ]
[ ]